Blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

fjgjanssen

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2009
Berichten
33
Hallo,

Ik gebruik Windows Vista Home. Sinds half oktober heb ik op mijn 2 computers regelmatig een blauw scherm (ernstige fout). Dit gebeurt (soms) op het moment dat ik een USB stick aanbreng. Ik heb hier nooit last van gehad. Ik heb dit probleem met meerdere USB sticks. Kan dit liggen aan een update van Microsoft?

MVG Frans Janssen
 
Dit het ook wel een BSOD, dit kan komen door software en hardware problemen, je zegt zodra je een USB er instop krijg je hem soms,
krijg je hem meestal wanneer je de computer volop gebruikt ? of als hij bij een koude start opstart.

mvg
Rutger
 
Hallo,

Bij een start zijn er geen problemen. Het ligt m.i. niet aan de USB sticks. Wel vreemd dat ik het op 2 computers heb. Vandaar mijn gedachte dat de oorzaak bij een update van Microsoft zou kunnen liggen.
Nog een idee?

MVG Frans Janssen
 
het kan zijn dat door windows update inderdaag iets vervangen zou zijn, heb je al geprobeerd om je computer te herstellen naar de dag voordat je de BSOD kreeg ?

ps, heb je mischien nog software of hardware veranderingen gedaan rond de tijd van je windows update ?

mvg
Rutger
 
probeer anders de usb drivers te un-installeren. Het moment dat je usb er dan in gaat , gaat Windows automatisch zuren om ze opnieuw te installeren
 
Hallo

Ik weet niet precies op welke datum het is begonnen. Ik denk half oktober. Ik kan het systeem niet herstellen daar ik van die tijd geen herstel meer heb. Daarnaast gebruik ik nog Norton 360 wat dan ook problemen gaat geven. Wel heb ik een image (acronis) van de C-schijf. Dat zal ik eens proberen. Maar als het een update van Microsoft is krijg ik het probleem weer!

Hoe kan ik de USB driver(s) deinstalleren?

MVG Frans Janssen
 
oke probeer dat maar eens.

en USB kan je verwijderen via:

Start > rechtmuisknop op Dezecomputer > Apparaat Beheer > en dan USB controllers en daar verwijder je USB, en dan zal vista hem wel opnieuw installeren bij het invoeren van een USB apparaat.

mvg
Rutger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan