blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandra-1

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Ik heb sinds enkele dagen een webcam aangesloten op mijn pc. Als ik op msn met iemand wil chatten
en ik sluit de webcam mee aan dan gaat dat een 2 a 3 minuten goed en daarna slaagt alles vast en sluit
mijn pc af.

Hij start zelf terug op en doet dan een systeemcontrole. Daarna start Windows hij terug op en dan krijg ik een
klein venstertje te zien waarin staat "systeem is hersteld van een ernstige fout" waarin ook het foutrapport
staat.

Het is niet dat het maar af en toe gebeurt, telkens ik mijn webcam gebruik doet dat conflict zich voor.

Kan iemand mij hier aub mee helpen want ik ben hier niet zo goed in om dit alleen te moeten oplossen,

alvast bedankt voor de hulp

PS. Ik heb die webcam gekregen van iemand maar zat nog in de verpakking. Hij komt van Carrefour en is van Sonix

Overbodige vraag: heb je de laatste driver geinstalleerd voor de webcam?
Installer een het programma Nirsoft (hier te vinden).
In de dump die aangemaakt is, kun je dan de exacte fout vinden.

Mij heeft dit geholpen doordat de originele driver van de laptopfabrikant voor mijn internetverbinding niet goed was. Door de juiste driver rechtstreeks bij Intel te downloaden en te installeren, is het nu goed.

Post eens je minidumpfiles hier. (gezipt)
C:\Windows\Minidump\ (alle .dmp files)

Groeten Marcel

Hey Marcel hoe krijg ik die minidumpfiles gezipt?

Grts, Sandra

Kan iemand mij vertellen hoe ik die dmp files kan uitpakken aub?

Ik heb het programma Nirsoft gedownload zoals silkcom had gezegd. Nu is mijn vraag hoe ik die
dump files hier neer kan zetten zodat er kan gekeken worden waar de fout zit want ik ken hier
niet echt veel van

Klik met je rechtermuis op het bestand dat gezipt moet worden. Klik dan op "Kopieren naar ..." en daarna op "Gecpmprimeerde (gezipte) bestand".
Dit gezipte bestand kun je dan hier plaatsen.

silkcom als ik het doe zoals jij hierboven hebt uitgelegd en ik wil het gezipte bestand dan uitpakken
dan krijg ik terug hetzelfde dmp. bestand als daarvoor, of doe ik misschien iets verkeerd ik weet het
niet.

Ik ben ff niet duidelijk geweest.
Het gezipte bestand moet je als bijlage toevoegen aan het berichtje dat je hier plaatst.
Reageer op dit bericht en klik daarna op de paperclip (tussen smiley en pijl naar linksboven).
Selecteer het gezipte bestand en deze wordt dan hierop het forum geplaatst.
De mensen die veel verstand hebben van het lezen van een dumpbestand, zullen dit gezipte bestand dan uitpakken en nakijken.
Hopelijk geven ze je dan het juiste antwoord.

Het probleem wordt waarschijnlijk door je geluidskaart veroorzaakt in combinatie met de webcam.
Welke webcam be je?

Verwijder eerst de driver van je geluidskaart en je webcam.
Start de pc opnieuw op.
Installer je geluidskaart drivers.
Start de pc opnieuw op.
Installeer de webcam drivers.
Start pc opnieuw op.

Als dit niet help, dan graag meer hulp inroepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan