Blauw scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kik1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kik1

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2012
Hallo allemaal,

Heb een vraagje,mijn zusje heeft al sinds een jaar of 12 een Laptop Toshiba A40 Satelite.
Intel Pentium 2.3 GHZ 512 Geh.

Sinds een paar dagen krijg ik tijdens het opstarten een blauw scherm(gaat heel snel) met allemaal nullen en cijfers,en vervolgens start hij weer opnieuw op,en dat blijft hij doen.

heb geprobeerd om hem op veilige Modus op te starten maar dan doet hij hetzelfde als dat hij hierboven doet.

Ook heb ik geprobeerd om XP opnieuw te installeren maar dan doet hij precies hetzelfde,alsook opstarten met USB XP.

Al met al het lukt mij niet meer om dat ding aan de praat te krijgen.

Vraag:is het Moederbord kapot,de HD,of het geheugen.

Bij voorbaat dank

Kik1

Hoi,

Zo die heeft het volgehouden altijd al een goed merk gevonden.
Maar nu even kom je er helmaal niet in zo ja kan je automatisch opstarten uitzetten bij een foutmelding dan blijft het blauwe beeld in beeld met de fout code kan je makkelijker zoeken probeer ook eens als er twee reepjes geheugen in zit met1 stuks en anders de andere misschien geheugen defect.

Start eens op met een cd waar ook een memtest opstaat.

je hebt deze, dan heb je alleen de memtest of je kan de Ultimate Boot CD downloaden, hier dus http://www.memtest.org/#downiso
Lees daar ook gelijk hoe dat werkt,

Laatst bewerkt:
Vraag verplaatst naar de meest voor de handliggende algemene sectie.

Hoi,

Zo die heeft het volgehouden altijd al een goed merk gevonden.
Maar nu even kom je er helmaal niet in zo ja kan je automatisch opstarten uitzetten bij een foutmelding dan blijft het blauwe beeld in beeld met de fout code kan je makkelijker zoeken probeer ook eens als er twee reepjes geheugen in zit met1 stuks en anders de andere misschien geheugen defect.

Heb ik al geprobeerd op een bankje opstarten gaat ook niet hij start meteen weer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan