Blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

kittencandy

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Hallo allemaal,

sinds ik mijn pc met de bijgeleverde recovery dvds opnieuw heb ingesteld naar de fabrieksinstellingen krijg ik ineens soms een blauw scherm. Ook als ik op de aan knop druk op mijn pc blijft ie stil staan op het scherm waarop je op bvb del kan drukken om naar de bios te gaan, als ik vervolgens mijn pc dan met de reset knop opnieuw opstart, doet 'ie het wel, soms vrij traag. Ik heb totaal geen verstand van computers verder, alleen wel ergens gelezen dat ik de minidump mee moet posten, dus bij deze.

Groet, kittencandy.

Bekijk bijlage minidump.rar

Ik zie Tune Up Utilities geïnstalleerd. Zet alle instellingen die dat programma heeft uitgevoerd weer helemaal terug en deïnstalleer het programma.
Kijk of de meldingen wegblijven.

PS: Ik kan me niet voorstellen dat Tune Up Utilities onderdeel is van het standaard fabrieksimage van je pc. Welke programmatuur heb je verder zelf nog geïnstalleerd, ondertussen?

Tijs.

Heb je toevallig nog andere programma's rond die tijd geinstalleerd?

Probeer anders de suggesties hier.

In aansluiting op Kvothe en mijn PS opmerking:
Ik zie dat ook Eset Smart Security is geïnstalleerd. Was dat onderdeel van de standaard fabrieksimage? Indien niet, deïnstalleer ook die en kijk of de problemen terugkomen.

PS: Ook je grafische driver kan het probleem zijn. Update die, liefst (om te beginnen) vanuit de website van de fabrikant van je pc (dus niet rechtstreeks bij ATI/AMD).

Tijs.