Blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

denez

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2013
Beste allen,

De software voor een apparaat dat wij gaan gebruiken vroeg om een harde schijf met 4 partities. De computer beschikt over 2 schijven en deze heb ik opgedeeld; dus heb ik bij de C: een partitie aangemaakt en bij de D: een partitie aangemaakt, E: en F:. De software werkte nog steeds niet, dus heb ik de E: en F: weer verwijderd en sindsdien start Windows XP niet meer op. Ik krijg een blauw scherm te zien met de melding:

STOP: 0x00000024 (0x00190203, 0x89AF4008, 0xC0000102, 0x00000000)

Ik heb al een recovery console CD gemaakt door de .iso file er op te branden en de opstartvolgorde veranderd, zodat-ie van de CD opstart, maar ook dit werkt niet. Ik kan niet eens de optie selecteren om in de recovery console te komen, hij gaat meteen door naar het blauwe scherm. Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen?

Gr. Dennis

Laatst bewerkt:
Waarom nog steeds gebruik maken van Windows XP, vanaf april wordt niet meer ondersteunen van Microsoft

Alle computers hier in het bedrijf draaien nog op Windows XP, aanstaande vrijdag wordt alles overgezet naar Windows 7. Het zou dus fijn zijn als de computer voor die tijd weer werkt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan