Blauwe pagina bij afsluiten XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpp

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2001
Berichten
40
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Driver_IRQL_not_less_or_equal

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt het beste de volge stappen uitvoeren:

- Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze geïnstalleerd is. Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier aan of er nieuwe updates zijn die u nodig hebt.

- Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel BIOS-geheugenopties, zoals caching of het maken van schaduwcopieën uit.


Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 te drukken om de geavanceerde opstart opties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen

Technische info:

*** stop: 0X000000D1(0X0000002B, 0X00000002, 0X00000000, 0XFC784945)

***KBCLASS SYS-ADRESS FC784945 BASE AT F784000, DATE STAMP 3B7D82F3


Dit is een bericht dat ik ontvang als ik mijn comp afsluit en moet deze dan handmatig uitschakelen, terwijl dat eerst niet het geval was.

Het rare is dat hier wordt gesteld dat ik laatst hard- of software geïnstalleerd heb, maar dat is niet zo.

Er worden hier oplossingen geboden, maar die vind ik te rigoreus. Ik weet trouwens ook niet welke hard- of software ik zou moeten deïnstalleren.



Iemand een oplossing voor dit probleempje???

bvd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan