Blauwe Scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

erkan1

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2011
Hallo Mensen,

Ik had problemen met mijn pc zoals ik kon mijn internet pagina's niet meer afsluiten bijvoorbeeld. Dus daarom had ik mijn pc hersteld.
Maar daarna begon de ellende pas ik krijg nu steeds blauwe schermen. Ik kan dit ook niet weg krijgen ik kan ook geen microsoft updates meer uitvoeren enzo

Wie kan me helpen?

Alvast Bedankt!

Handig als je vermeld wat voor machine je hebt.
Evt. merk, type etc. of moederbord.
In geval van laptop hetzelfde.
Je zult waarschijnlijk je drivers moeten bijwerken.
Als je een legale versie hebt, kun je wel degelijk de MS updates binnenhalen, mits je een verbinding met internet hebt.

De merk van me pc is Packard bell
Besturingsysteem is Windows Vista
Het is idd een legale versie en hoe kan ik die ms binnenhalen dan?

Het mooiste is als je de foutcode van je blauwe scherm doorgeeft, dan kun je veel gerichter zoeken, nu kan het 'waarschijnlijk' 'van alles' zijn.

De merk van me pc is Packard bell
Type, model ??

Besturingsysteem is Windows Vista
Het is idd een legale versie en hoe kan ik die ms binnenhalen dan?
Werkt je internetverbinding. Kan zijn dat je de driver van je lankaart nodig hebt.

De type is: Imedia 6225 AIO
Mijn internetverbinding werkt
Maar kan je het duidelijk aangeven dan wat ik moet doen.?
Ik ben een microsoft update aan het installeren als dat klaar is krijg ik altijd een blauwe scherm
en dan geef ik wel aan wat de foutcode is.

Laatst bewerkt:
In eerste instantie is hier de ftp server van Packard Bell, alwaar je de benodigde drivers kunt vinden voor jouw systeem. Even zoeken.

ftp://ftp.download.packardbell.com/DESKTOP/

Eerst de chipset en daarna de rest.

Windows update bereik je door in je browser te klikken op "extra" en de link windows update te zoeken.
Klik erop en de rest wijst zich vanzelf.

0x1000007e
ik krijg een van deze codes bijvoorbeeld.
Ik ben gaan kijken naar die site.
Mijn computer komt ergens van 2005 maar daar staat alleen bij xp en de mijne is vista.
En als ik die van 2007 pak staan er alleen maar audio installaties bij.

Hahaha dat vraag je aan de goeie wat zijn partitie's op me pc.
Nee recover dvd's heb ik niet meegekregen.

Hahaha dat vraag je aan de goeie wat zijn partitie's op me pc.
Nee recover dvd's heb ik niet meegekregen.

Met een recoverpartitie kun je je systeem terugzetten naar het moment dat hij uit de fabriek kwam.
Bij het opstarten tik je een paar keer op de F11 toets, waarna je de mogelijkheid krijgt om hem te herstellen (recoveren).

Als ik op F11 druk krijg ik systeemherstel te zien en dat heb ik al gedaan daardoor krijg ik nu blauwe scherm te zien steeds.

Als ik op F11 druk krijg ik systeemherstel te zien en dat heb ik al gedaan daardoor krijg ik nu blauwe scherm te zien steeds.

Dan toch maar eens je drivers bijwerken.
Let erop, dat je je videodriver eerst deïnstalleerd voordat je de nieuwe erop zet.

Als je het me uitgebreid uitlegt zou ik het zeer op prijs stellen:)

Ga naar de bewuste site, en klik op details.
Kijk of er Vista32 bijstaat (ik ga ervan uit dat je een 32bit systeem hebt) en downloaden naar een map die je aanmaakt op C:. Bv. C:\Drivers.
Bios zou ik niet doen als je er geen ervaring mee hebt.
Let op, het zijn 2 pagina's.
Als je alles compleet hebt download je Winrar (http://www.winrar.nl/) en pak je je drivers uit in een tijdelijke map, bv. C:\Temp.
Vandaar uit ga je alles installeren, waarbij je de chipset als eerste neemt.
Volgorde van de rest is niet belangrijk.
Als je de video (vga) driver installeert, moet je eerst je oude driver verwijderen, anders kan dit tot problemen leiden.
Ik lees wel of het je gelukt is.
Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan