Janny Rutjes
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 apr 2002
Hallo
Ik krijg al sinds een lange tijd blauwe schermen.
Zo'n scherm krijg ik:
-altijd wanneer ik een cd-rom plaats,
-soms wanneer ik een bestand verwijder in 1 van mn programma's. (Bijvoorbeeld een mp3 in RealOnePlayer.)
-soms wanneer ik een programma wil verwijderen
De foutmelding gaat als volgt:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Er is een apparaatstuurprogramma gevonden dat geprobeerd heeft het systeem te beschadigen. Het beschadigde stuurprogramma momenteel in de kernelstack moet worden vervangen door een werkende versie.. blablabla..
stop: 0x000000c4 (0.00000081, 0X829fe630, 0x00000082, 0x000000000)
Nu weet ik dus wel dat er een hardware opnieuw geinstalleerd moet worden of zo.. Maar hoe kom ik erachter welke programma dat is? Ik heb gezocht naar deze code, maar kan 'm niet vinden.
Ik heb in de tijd dat dit begon ook niets nieuws geinstalleerd, dus heb ik echt geen idee waar het vandaan komt.
Ik heb Windows XP home edition SP2
Oja, alle Windows updates heb ik gedaan
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
BVD Groetjes Janny
Ik krijg al sinds een lange tijd blauwe schermen.
Zo'n scherm krijg ik:
-altijd wanneer ik een cd-rom plaats,
-soms wanneer ik een bestand verwijder in 1 van mn programma's. (Bijvoorbeeld een mp3 in RealOnePlayer.)
-soms wanneer ik een programma wil verwijderen
De foutmelding gaat als volgt:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
Er is een apparaatstuurprogramma gevonden dat geprobeerd heeft het systeem te beschadigen. Het beschadigde stuurprogramma momenteel in de kernelstack moet worden vervangen door een werkende versie.. blablabla..
stop: 0x000000c4 (0.00000081, 0X829fe630, 0x00000082, 0x000000000)
Nu weet ik dus wel dat er een hardware opnieuw geinstalleerd moet worden of zo.. Maar hoe kom ik erachter welke programma dat is? Ik heb gezocht naar deze code, maar kan 'm niet vinden.
Ik heb in de tijd dat dit begon ook niets nieuws geinstalleerd, dus heb ik echt geen idee waar het vandaan komt.

Ik heb Windows XP home edition SP2
Oja, alle Windows updates heb ik gedaan
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
BVD Groetjes Janny