Blauwe schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Na het installeren van Ewido krijg ik alleen maar blauwe schermen, weer met de gebruikelijke wartaal. op een staat Bad_pool_caller etc.... Ik kan niet meer opstarten, veilige modus doet het gelukkig nog. Weet niet zeker of het door Ewido komt uiteraard. Heb alles gedraaid incl.virus check ad aware regcleaner ccleaner, maar geen verbetering. Was van plan opnieuw te herinstalleren maar dat geeft ook een blauw scherm!!! Dit is pas echt een ramp. Systeemherstel (als vanouds laat dat het afweten, zegt geen herstelpunten aanwezig!!!). Wat kan ik nu nog doen?? Liefst herinstall ik maar dat lukt dus ook niet.

wat voor fout melding geeft die blauwe schermen.

bad_pool_caller de rest is abracadabra en als je het wil weten moet ik weer een blauw scherm afwachten, ik zit nu in veilige mode. Als ik pro met beer windows te herinstalleren krij ik ook een blauw scherm. met bad_pool_caller

Zal mogelijk te maken hebben met je eerdere topic, probeer alsnog te doen wat er staat, dus een Log te plaatsen, maar deze infectie, zoals Buffy al opperde is, een gemene, hier (hoeft niet per se hetzefde te zijn overigens) ook iets dergelijks.

Vermoedelijk dankzij Ewido op beide computers alles weer in orde, dat moet haast wel via Ewido gebeurd zijn want het is me nooit eerder gelukt het tij te keren in dergelijke situaties, ik hoef dus niet meer te heriïnstalleren, wat trouwens ook niet lukte vanwege een blauw scherm. Dus blauwe schermen na Ewido install, vermoedelijk niet door Ewido install.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan