blauwe schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

adaywalkr

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2006
Berichten
55
hallo lui

ik heb een probleem met mijn laptop. steeds als ik em opstart dan komt er een foutmelding dat "windows hersteld is van een ernstige fout''. en dan met dat rapport verzenden.

ook krijg ik soms na ongeveer 1 minuut nadat die windows heeft geladen een blauw scherm en start de laptop opnieuw op. het irritantste is nog dat ik geen dingen van microsoft kan instaleren zoals nieuwere windows media player. dan krijg ik ook dat blauwe scherm en start die opnieuw op.

valt hier wat tegen te doen?

bedankt:thumb:
 
Hoi !

Geef de exacte melding van dat BSOD eens door, dan kunnen we je hopelijk een zinnig advies geven.

Eventueel rechtsklikken op Deze computer - Eigenschappen - Geavanceerd - Opstart- en herstelinstellingen - het vinkje weghalen voor: De computer automatisch opnieuw opstarten.


Greetz,

Harry.
 
Bedankt,

er een lap text dat er een fout is opgetreden en je moet contact opnemen met de systeembeheerder enz, en dan staat er

technische informatie:

*** STOP: 0x0000008E
*** system32:l2x32.sys - adress EE70F5A3 baste at EE700000, datestamp 46532710


Hier staat iemand die het zelfde probleem heeft en dat was opgelost door Java te updaten.

http://www.suggestafix.com/index.php?showtopic=26202&st=0&p=188010&#entry188010

helaas als ik het probeer te instaleren bij het "offline" pakket dan krijg ik de fout dat Windows Installer het installatiepakket niet kan openen.

en bij het "online" pakket krijg ik de fout "Error 1324. The path Documents and Settings conatins an invalid character.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan