Blauwe streepjes/balken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartimans7

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Heb sinds gisteren last van blauwe streepjes op mijn beeldscherm. Nooit eerder last van gehad. Gisteren heeft hij de hele dag aan gestaan en vrij hard moeten draaien. Heb de kast open gehad stekkertjes gekeken. Niks gezien. Vanochtend deed hij gewoon weer normaal, bij het opstarten van een spel begon het weer, streepjes op het beeldscherm. De streepjes staan in diagonale lijnen over het beeld scherm heen. Ra-ra? (bij het opstarten zijn er verticale dikke balken, ook blauw over het beeldscherm.)

Bart

Ik heb HBO Blauwe Streepjes gedaan. :thumb:

Maar laat maar.

Ja ik heb geen zin om meteen een nieuwe video kaart te kopen als ik het niet zeker weet, het is maar een vraag. Natuurlijk weet ik ook wel dat het niet goed is, anders zat ik hier niet. Maar als jij meteen grappig wil doen :confused:

- Steek de videokaart in een andere machine en kijk dan eens wat je te zien krijgt.

- Sluit de monitor op een andere PC aan.

Krijg je streepjes bij de andere PC als de videokaart OF de monitor is vervangen dan weet je genoeg. Maar naar zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is je videokaart kapot helaas.

Netwat viper zegt. Pak eens een andere videokaart!:thumb:

Heb net de computer weg gebracht, hij zou er nog even naar kijken maar wist eigenlijk al zeker dat het de video kaart was, hij zou hem opsturen want als het goed is valt het binnen de garantie ;)

Tja... Als hij nog garantie heeft is het inderdaad zeker mooi! ;)! Laat je wel horen hoe het is afgelopen?

Zal ik zeker doen, als het goed is krijg ik morgen de pc weer terug met een video kaart, dus dan kunnen we weer vooruit. 't is beter dan niets :) Maar ik laat weten wat er precies aan de hand was (als ik dat te horen krijg) en hoe het dan opgelost is :thumb:

Had je hem eigenlijk op een ander beeldscherm geprobeerd? Of het beelscherm even omwisselen met een andere thuis?

Ik had ander beeldscherm gepakt, hoef ik niet heel de pc door het huis te sjouwen. Toen ik het beeld aanzetten kreeg ik precies het zelfde als bij de vorige. Dus aan het beeldscherm kan het niet liggen. Nu maar afwachten :D

Vast een update, het was inderdaad de video kaart. In het begin hebben we de originele koeler vervanger door zo'n twin koeler:D Niemand had ons iets verteld over het bewaren van de originele koeler, geen boekje of iets. Beetje nutteloos om die te bewaren, weg gedaan. Belt de "computer man" vandaag dat er geen garantie op zit als je de originele koeler er niet bij zit... Dat is dus nog al....

Dat word dus een nieuwe video kaart kopen waarschijnlijk.

Ik had ander beeldscherm gepakt, hoef ik niet heel de pc door het huis te sjouwen. Toen ik het beeld aanzetten kreeg ik precies het zelfde als bij de vorige. Dus aan het beeldscherm kan het niet liggen. Nu maar afwachten :D

Had je nu toch maar naar mij geluisterd, dan was het nu al opgelost geweest.

Had je nu toch maar naar mij geluisterd, dan was het nu al opgelost geweest.

Er komt nu een nieuwe in de pc. Ik luister niet meteen naar de reactie ja video kaart kapot. Je had het goed, maar ik wil het wel met zekerheid weten...

Er komt nu een nieuwe in de pc. Ik luister niet meteen naar de reactie ja video kaart kapot. Je had het goed, maar ik wil het wel met zekerheid weten...

Ik wist het zeker. Maar is niet meer opportuun. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan