vinnyolsen
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 mei 2009
Beste helpmijers.
Ik heb hier een sony laptop vgn-nr21s
intel r core tm 2 duo cpu t5450 @ 1,66 ghz
windows 7
De laptop werkte normaal ik heb verder geen instellingen of iets dergelijks veranderd ook geen rare bestanden gedownload of zo.
en gister was ik prison break aan het kijken op mijn laptop en viel hij in eens uit.
toen ik hem weer aan dee kreeg ik allemaal blauwe strepen in beeld en kwam de laptop niet verder als windows normaal opstarten en probleem oplosing.
natuurlijk eerst normaal opstarten geprobeerd maar al snel liep hij weer vast en had ik een zwart scherm.
weer opnieuw opgestart en probleem oplossinggedaan naar dat ie een kwartier gezocht had kwam ik geen stap verder.
wel heb ik een foutrapport gekregen.
dat zegt.
probleem handtekening01 6.1.7600.16385
probleemhandtekening02 6.1.7600.16385
03 unknown
04 21200907
05 autofailover
06 2
07 norootcause
versie van besturingssysteem 6.1.7600.2.0.0.256.1
landinstelling id 1043
ik heb het volgende gerpobeerd.
accu eruit gehaald en proberen opte starten geen resultaat
laptop 20 min weg gezet zonder stroom weer aan gezet en kreeg weer de keuze probleem oplossing en windows normaal opstarten ik koos voor de laatste en hij werkte weer even maar al snel weer het zelfde gedoe.
weer weg gezet en nu werkt ie weer even.
iemand enig idee wat er aan de hand is en wat ik kan doen.
mijn belangrijke bestanden heb ik inmidels opgeslagen op externe hd dus kan van alles proberen.
en laat even weten wat jullie nodig hebben en graag hoe ik dat kan vinden het wel bekende jip en janneke taal ha ha.
Thankssssssssssss
Ik heb hier een sony laptop vgn-nr21s
intel r core tm 2 duo cpu t5450 @ 1,66 ghz
windows 7
De laptop werkte normaal ik heb verder geen instellingen of iets dergelijks veranderd ook geen rare bestanden gedownload of zo.
en gister was ik prison break aan het kijken op mijn laptop en viel hij in eens uit.
toen ik hem weer aan dee kreeg ik allemaal blauwe strepen in beeld en kwam de laptop niet verder als windows normaal opstarten en probleem oplosing.
natuurlijk eerst normaal opstarten geprobeerd maar al snel liep hij weer vast en had ik een zwart scherm.
weer opnieuw opgestart en probleem oplossinggedaan naar dat ie een kwartier gezocht had kwam ik geen stap verder.
wel heb ik een foutrapport gekregen.
dat zegt.
probleem handtekening01 6.1.7600.16385
probleemhandtekening02 6.1.7600.16385
03 unknown
04 21200907
05 autofailover
06 2
07 norootcause
versie van besturingssysteem 6.1.7600.2.0.0.256.1
landinstelling id 1043
ik heb het volgende gerpobeerd.
accu eruit gehaald en proberen opte starten geen resultaat
laptop 20 min weg gezet zonder stroom weer aan gezet en kreeg weer de keuze probleem oplossing en windows normaal opstarten ik koos voor de laatste en hij werkte weer even maar al snel weer het zelfde gedoe.
weer weg gezet en nu werkt ie weer even.
iemand enig idee wat er aan de hand is en wat ik kan doen.
mijn belangrijke bestanden heb ik inmidels opgeslagen op externe hd dus kan van alles proberen.
en laat even weten wat jullie nodig hebben en graag hoe ik dat kan vinden het wel bekende jip en janneke taal ha ha.
Thankssssssssssss