blauwe titels

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertje21

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Berichten
49
Hallo leden van Helpmij
ik heb een vraag voor jullie, ik krijg zomaar blauwe regels in mijn mp3 bestanden ( de naam van het bestand)en ook in andere bestanden zoals word bestanden. Ik kan niet ontdekken waarom sommige gewoon zwart zijn en andere weer blauw gekleurd, het komt heel verwarrend over en heb geen idee hoe dit komt.
kan iemand mij daar een antwoord op geven? en hoe kan ik dit weer normaal krijgen dus alle bestanden gewoon met zwarte letters benoemen?
groeten Geertje
 
Dat betekend dat het bestand gecomprimeerd is. Weet niet zo snel hoe dit weer ongedaan te maken is, zit nu niet achter de pc maar op de pda. Google eens wat zou ik zeggen.
p.s. volgens mij heeft dit niks met Spellen te maken.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt klaarblijkelijk bij sommige mappen aangegeven dat ze gecomprimeerd moeten worden.

Dat heeft bij MP3's geen zin, bij Word bestanden wellicht enigszins, maar de harddisks zijn tegenwoordig zo groot dat het niet aan te bevelen is.

Haal het vinkje weg bij de mappen die je gecomprimeerd hebt: Rechtsklikken erop, Eigenschappen kiezen, knop Geavanceerd. Verwijder het vinkje bij (zie bijlage).

Haal daarna bij de bestanden die nu blauw staan hetzelfde vinkje weg. Ze staan dan niet meer gecomprimeerd op je harddisk, en worden ook niet meer blauw aangegeven.

Succes,

Tijs.
 

Bijlagen

  • map-comprimeren.JPG
    map-comprimeren.JPG
    51,3 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Dat betekend dat het bestand gecomprimeerd is. Weet niet zo snel hoe dit weer ongedaan te maken is, zit nu niet achter de pc maar op de pda. Google eens wat zou ik zeggen.
p.s. volgens mij heeft dit niks met Spellen te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan