blauwscherm in windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
426
ik krijg nu regelmatg dit scherm te zien [zie afbeelding] welk scanprogramma moet ik hiervoor gebruiken om het op te lossen??????
 

Bijlagen

  • DSCN0904.jpg
    DSCN0904.jpg
    90,6 KB · Weergaven: 36
Dat is wat ze noemen "The blue screen of death".
Dit word vaak veroorzaakt door onjuist geinstalleerde drivers en/of virussen.
Controleer of alle drivers zijn geinstaleerd en scan je PC even.
 
Hoi,
heb je recent een nieuw antivirusprogramma geïnstalleerd of andere software die automatisch mee opstart?
Updates binnengekregen?
Start eens in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot) en controleer of je het probleem nog steeds hebt.
Zo niet dan is wss een van je automatische opstartprogramma's de veroorzaker (msconfig>opstarten).
 
er is wel 'pcperformer' geinstaleerd zonder dat ik het wist en ik was van plan om deze er af te halen want dit programma vintd wel veel fouten, maar ik dacht altijd dat dit een verkooptruuk was om toch maar hun programma aan te schaffen voor 34 euro. mijn avg virusscannen vind niets.
 
Je kunt (alle) benodigde cq. ontbrekende drivers installeren of de bestaande drivers updaten m.b.v. DriverPackSolutions
 
is het wel een driverprobleem????
kan het niet liggen aan een te kort aan scrijfruimte op mijn hardeschijf: ik heb nog maar zo'n 17 gb over op c
 
ik heb gescant met driverpacksoelution, maar die zegt dat er geen nieuwe drivers geinstaleerd hoeven worden, maar ik krijg wel de melding dat mijn procesor overhverhid is
 
het bleek dat ik een belangrijke dll-file miste. de helpfile hoe ik deze dll-file weer kon terugzetten was zo moeilijk dat ik besloten heb om een nieuwe copy van windows te instaleren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan