Blauwscherm probleem.. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

amier97

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Hallo ik ben Amir.
Ik heb sinds gisteren een nieuwe PC gekregen. Een Paradigit met 2GB Werkgeheugen en een harde schijf van 580 GB (Vista Home Basic). Nou is het probleem dat ik vandaag al voor de 2e keer, Een blauwscherm krijg met dat er een probleem is met Windows en hij herstart moet worden. Na het herstarten krijg ik een venstertje met: Windows is hersteld van een onverwachte afsluiting. Gebeurtenissen van probleem: BlueScreen. En verder staat er: Aanvullende informatie over dit probleem maar daar staan allemaal soorten 'code's.

Kan iemand mij helpen hiermee, of heeft diegene een oplossing?
Groetjes, Amir! :(

Nieuwe computer?
Maak er eens een foto van en plaats die eens hier.

Wat ik ben geneigd te zeggen, ga ermee terug naar Paradigit!

Naamloos.jpgNaamloos.jpgNaamloos.jpg
Nieuwe computer?
Maak er eens een foto van en plaats die eens hier.

Wat ik ben geneigd te zeggen, ga ermee terug naar Paradigit!

Een foto van de PC zelf of het venstertje? ik maak wel een printscreen:
(kijk bijlagen)

Laatst bewerkt:
En oja, Gaat een volledig systeem herstel werken als ik dat doe?

Doe windows update en installeer de ServicePack1 als die nog niet geïnstallleerd is. Ik had precies zelfde probleem als ik pc in slaapstand zette en heropstarte. ik kreeg ook bluescreen. na het downloaden van deze update werkte mn pc weer prima.

Ik kan geen Service Pack 1 installeren met windows update omdat ik momenteel Service Pack 2 heb..

In je plaatjes-bijlagen staat een .dmp bestand genoemd, in de C:\Windows\Minidump map. Pak dat .dmp eens als een .zip bestand en upload die. Misschien kunnen we er wat uithalen m.b.t. je probleem.

In je plaatjes-bijlagen staat een .dmp bestand genoemd, in de C:\Windows\Minidump map. Pak dat .dmp eens als een .zip bestand en upload die. Misschien kunnen we er wat uithalen m.b.t. je probleem.

Die minidump map is leeg.. ik ging naar de harde schijf C, daarna Windows en dan Het mapje Minidump maar die is leeg..

Als ik een volledig systeemherstel uitvoer, kan het dan zo zijn dat die Bluescreen's niet meer komen?

Dit kan aan vista liggen, wat voor een text staat er: DRIVER_NOT_LESS_OR_IRQL bijv.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan