blazer van laptop of ventilator

• Onderwerp starter Onderwerp starter alex1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alex1

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Beste vrienden
Ik wist echt niet waar ik dit moest vragen daarom heb ik het maar in dit onderwerp geplaatst. Ik ben maar een computerleek, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een nieuwe laptop, nu ja, hij is zes maanden. Ik vind altijd dat hij zo snel warm wordt, zeker nu hij iets ouder wordt begint hij sneller op te warmen vind ik. En de blazer begint dus sneller te draaien. Dat was vroeger helemaal niet het geval, ik doe niets speciaals met mijn laptop. Ik vroeg mij af of iemand een idee had wat ik hieraan moet doen, hij maakt nogal veel lawaai en kan ik ervoor zorgen dat de ventilator constant draait, dan koelt hij dus vroeger af en moet hij niet pas beginnen met blazen als hij al warm is, is dat mogelijk van dat te doen? Heeft het warme weer verder iets temaken met het sneller blazen van mijn laptop?
Is er mss software dat ik kan installeren dat het gebruik van mijn ventilator kan regelen.
Verder vroeg ik mij ook af hoe het komt dat als ik echt snel schrijf dat er dan bij een dubbele aa maar één a staat, dat kan toch niet dat ik te snel schrijf voor dat ding.

Verder heb ik in word nog een probleem, ik ben een werk aan het schrijven een onderzoek, het is een tekst waaraan ik al een paar dagen werk, ik heb nu 15 pagina's geschreven, maar het valt mij op sinds een paar dagen dat wanneer ik nu iets wil wegdoen uit de tekst en dan meteen iets in de plaats wil schrijven dat dan de laptop even stil blijft, ik moet dan een moment wachten en dat worden zelfs enkele seconden als de laptop al een tijdje aan staat.
Wat is dit en kan ik hieraan iets doen?
Mijn excuses als ik dit in het verkeerde onderwerp heb geplaatst?
Hartelijk dank voor de hulp.

Het warmteprobleem kan je oplossen met een externe ventilator te kopen (30€).
Dit leg ge gewoon onder je laptop en hinderd verder niet.