blender foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

darksebas

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2008
heey iedereen ik ben de laatste tijd begonnen met spelletjes maken met blender 3D
als ik alles een beetje klaar heb en ik heb wat tutorials bekeken denk ik het uit te proberen
maar als ik dan play game doe dan krijg ik dat schermpje van een foute raport met verzenden en niet verzenden dus wou ik kijken of het ook gebeurde met de animatie en daar gebeurde het dus ook
weet iemand wat hier aan de hand is?

met groeten, darksebas

Game

Wat voor een video kaart heeft U en hoeveel geheugen in Uw video kaart.:D
Hoeveel geheugen zit er in de pc. (Geen Harddisk)
Ik had ook eens een keer zo'n spel maker en een spel geprobeerd te maken, toen deed ie het ook niet, dit kwam door de slechte pc die ik toen had, ik kreeg ook de melding die U kreeg. Op een snellere pc deed het spel het wel. :)

(Het kan ook aan een fout in Windows, dat had ik ook een keer. Toen ik mijn XP opnieuw installeerde deed ie het weer.) :)

Hé Darkbase,

ik heb 't vermoeden, dat je de tutorials wel gelezen hebt (alleen Engels, I know)
maar Blender heeft een aantal eigenaardigheden.

Voordat er zo iets "een beetje" gaat werken met 't programma zijn er een aantal dingen.
't programma staat er om bekend dat 't nogal lastig is om mee te werken.

Ik heb bv een spelletje gemaakt, met Nederlandse handleiding,
maar ik had er veel moeite mee om 't te laten werken.
Vooraf moet je met (een tamelijk ingewikkelde) toetsaanslag dingen hebben vast gelegd.
Ook moeten er aan aantal "paden"worden vast gesteld waar Blender zelf mee in verbinding staat.

Als dit om de één of andere manier niet is gebeurd wou m'n spelletje niet werken.
Niet dat mijn Engels zo slecht is, maar je zult eerst moeten kijken of simpele instruktie's lukken. Een kubus op 't scherm zetten, kijken of je computer wilt renderen als je de juiste toetsen gebruikt.
Ik vermoed dat dit bij jou ook is gebeurd.

Dus...zonder iets meer info over welke versie van Blender, welke animatie heb je onder welke bestandsnaam opgeslagen zal 't niet werken.
:cool:

okee bedankt aizernet

ik denk dat het dan tog aan me computer ligt
bedankt :thumb:

Oke, als U het zeker wilt weten probeer dat spel dan eens in een andere computer.:)
Fijn dat we U konden helpen.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan