bleu screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

priscilla2008

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
hallo

ik zit met een heel vervelend probleem,
wij hebben in maart dit jaar een packard bell computer gekocht.
nu is hij al meerdere malen naar de reparatiecentrum gestuurd omdat ik telkens een blauw beeld krijg.
nu is hij de laatste keer terug gekomen, met het verhaal dat het waarschijnlijk om een software fout gaat. toen hebben wij mycom gebeld en het verhaal aan hun uitgelegt, en hun zeggen dat het geen softwarefout is maar een fout in het geheugen wat wij dus zelf ook denken.
weet iemand hier of je dit zelf kan uizoeken op de computer. ik heb al geprobeerd bij mijn minidump te kijken maar die kan ik niet openen/
ik ben niet zo heel erg slim met dit soort dingen op de computer dus ik dacht, mischien kan iemand hier mij helpen.

de laatste keer kregen we de code stop 0x000004e
maar het zijn al meerdere keren andere codes geweest.

ik hoop dat iemand mij kan helpen, die er wel verstand van heeft.

alvast bedankt,
groetjes priscilla

Hoi.

- is die Packard Bell bij Mycom gekocht dan? En zo nee, waar dan wel?
- als al meerdere keren getracht is het te verhelpen, zou ik garantei claimen en een vervangend apparaat eisen.

De enige manier om zeker te weten dat het geen 'softwarefout' is (wat ik inderdaad ook niet geloof) is een recovery naar de 'fabrieksinstellingen' met de herstel-DVD of -CD's

we hebben de computer bij modern.nl gekocht.
en die zei dat we dan mycom moesten bellen, om hem daar te laten maken op eigen kosten.
we hebben indd ook al een nieuwe computer geeist, maar hun zeggen dan hij dan eerst 5 keer voor reparatie geweest moet zijn.
en aangezien packard bell erg slecht is met zijn reparatie wilde we hem eigenlijk niet meer opsturen. maar ben bang dat we hem weer op moeten sturen en dan hopen dat ze het indd ook gaan zien dat het een mem fout is, want we hebben een mem test gedaan en daar kwamen fouten uit.
ik ging net in mijn computerbeheer kijken en daar staat dat er een onherstelbare geheugenfout is, nou dat lijkt me dan toch duidelijk. maar ik wil graag die minidump uit kunnen lezen mischien dat ik daar nog wijzer van wordt.

we hebben de computer bij modern.nl gekocht.
en die zei dat we dan mycom moesten bellen, om hem daar te laten maken op eigen kosten.
we hebben indd ook al een nieuwe computer geeist, maar hun zeggen dan hij dan eerst 5 keer voor reparatie geweest moet zijn.
en aangezien packard bell erg slecht is met zijn reparatie wilde we hem eigenlijk niet meer opsturen. .

Wat een onzin: Modern, de verkoper, zegt dat je bij een concurrent (Mycom) het apparaat moet laten repareren terwijl er nog garantie op zit?
Je kunt bij Modern eisen dat ze je probleem herstellen.
Als het inderdaad om geheugen gaat, kunnen ze dat zelf heel makkelijk controleren.
En het verhaal dat hij eerst 5 keer opgestuurd moet zijn is ook onzin.
Kijk de garantievoorwaarden van Packard Bell er maar eens op na, dat vind je dus nergens terug.

Inderdaad het ligt waarschijnlijk aan je hardware.
Kan onder andere van je geheugen of harde schijf komen.
Als ze het niet kunne oplossen moeten ze maar een nieuwe systeem bezorgen.
Dat van het 5 keer repareren is een dikke smoes

Hopelijk krijg je het opgelost ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan