priscilla2008
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 5 dec 2008
hallo
ik zit met een heel vervelend probleem,
wij hebben in maart dit jaar een packard bell computer gekocht.
nu is hij al meerdere malen naar de reparatiecentrum gestuurd omdat ik telkens een blauw beeld krijg.
nu is hij de laatste keer terug gekomen, met het verhaal dat het waarschijnlijk om een software fout gaat. toen hebben wij mycom gebeld en het verhaal aan hun uitgelegt, en hun zeggen dat het geen softwarefout is maar een fout in het geheugen wat wij dus zelf ook denken.
weet iemand hier of je dit zelf kan uizoeken op de computer. ik heb al geprobeerd bij mijn minidump te kijken maar die kan ik niet openen/
ik ben niet zo heel erg slim met dit soort dingen op de computer dus ik dacht, mischien kan iemand hier mij helpen.
de laatste keer kregen we de code stop 0x000004e
maar het zijn al meerdere keren andere codes geweest.
ik hoop dat iemand mij kan helpen, die er wel verstand van heeft.
alvast bedankt,
groetjes priscilla
ik zit met een heel vervelend probleem,
wij hebben in maart dit jaar een packard bell computer gekocht.
nu is hij al meerdere malen naar de reparatiecentrum gestuurd omdat ik telkens een blauw beeld krijg.
nu is hij de laatste keer terug gekomen, met het verhaal dat het waarschijnlijk om een software fout gaat. toen hebben wij mycom gebeld en het verhaal aan hun uitgelegt, en hun zeggen dat het geen softwarefout is maar een fout in het geheugen wat wij dus zelf ook denken.
weet iemand hier of je dit zelf kan uizoeken op de computer. ik heb al geprobeerd bij mijn minidump te kijken maar die kan ik niet openen/
ik ben niet zo heel erg slim met dit soort dingen op de computer dus ik dacht, mischien kan iemand hier mij helpen.
de laatste keer kregen we de code stop 0x000004e
maar het zijn al meerdere keren andere codes geweest.
ik hoop dat iemand mij kan helpen, die er wel verstand van heeft.
alvast bedankt,
groetjes priscilla