Bleustack gedownload

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik heb Bleustacks gedownload op mijn lapto dat is volgens mij wel goed gegaan want ik heb nergens een foutmelding gehad
Ik wil dit gebruiken Osmand op mijn laptop te gebruiken Als ik dit opstart dan ga ik op zoek naar het bestand van OSMand maar dan vraagt hij om een account aan te maken
Maar de letters tijpen gaat goed alleen de apenstaat die gaat verkeerd dan krijg ik de aanhalings tekens te zien dat klopt dus niet wat kan dit zijn ??
Moet ik ergens nog iets instellen
e de waele

Lijkt erop dat dat Bluestacks de land-instelling overneemt van Windows en daar dan ook de toetsenbord-indeling op aanpast. Echter, ook al wonen wij in NL, we gebruiken de Verenigde Staten (Internationaal) toetsenbord-indeling, niet de Nederlands toetsenbordindeling.
En een van de verschillen tussen beide toetsenbord-indelingen zit (o.a.) in dat Shift-2 bij de NL indeling een "-teken oplevert ipv. een @-teken.

Zoek dus even op (google etc.) hoe je in de NL toetsenbord-indeling een @ genereert.

Tijs.

Hallo Tijs
Het is al opgelost het is de 1e toets geheel links boven aan bij de rij van de Cijfers
Nu kan ik wel OSMand op mijn laptop krijgen maar nu de bediening nog op mijn telefoon is het een aanraakscherm maar op mijn laptop niet heb je enig idee hoe dat dan moet gaan werken ??? Of mischien weer iets laden ???
e de waele

Geen idee.
Mogelijk zinvol om deze vraag af te sluiten en een nieuwe te maken, waarin je vraagt om ondersteuning bij de bediening van Bluestack op een niet-touchscreen laptop.

Tijs.

op mijn telefoon is het een aanraakscherm maar op mijn laptop niet heb je enig idee hoe dat dan moet gaan werken

Ik weet niet wat "OSMand" is, maar Bluestacks werkt met je muis. Dus bijvoorbeeld als je Angry Birds speelt, kan je met je muis de Bird naar achter trekken en dan los laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan