bleutooth headset samsung e900

Status
Niet open voor verdere reacties.

gaby18

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2008
hoi
ik heb een bleutooth headset bij mijn samsung e900
maar hij doet het niet, als ik van alle 2 de bleutooth aan zet, en van mijn telefoon naar de headset ga zoeken kan die niks vinden hoe kan ik nou bellen via de headset ?

groetjes

Check de gebruiksaanwijzing van je headset nog eens, daar staat zeker in hoe je het één en ander doet.

EDIT: Bij mijn Bluetrek moest ik eerst de headset 'open' zetten voor communicatie

Laatst bewerkt:
ja der staat in de handleiding da je van alle 2 de bleutooth aan moet zetten,
en dan met je telefoon naar nieuwe apparaten zoeken. en andere telefoons vind hij wel maar de headset niet.

Ge moet die in pair-modus zetten. Bij mijn BT headset moet ik gewoon een x aantal seconden indrukken totdat het blauwe lampje brandt. Dat is pair-modus. En dan moet ge de gsm laten zoeken. Werkt perfect.

Bij mij is nu met de Samsung G600 het probleem dat ik de inkomende gesprekken hoor, en als ik opneem, het niet werkt. Als ik zelf bel wel. Bij de sony-ericsson was dat ook in het begin, maar daar moest ik een instelling voor veranderen, maar bij de samsung nog niet gevonden.

Welke BT headset heb je gaby18? Is die compatible met je Samsung?

Welke BT headset heb je gaby18? Is die compatible met je Samsung?

Ik heb een Jabra BT125. Heb die al meer dan een jaar en bij mijn 2 vorige toestellen (sony-ericsson) werkte dat perfect. Had wel hetzelfde aan de hand, maar als ik de opties nam in de telefoon voor de headset, stond er 'inkomende gesprekken' tussen en die moest ik gewoon aan zetten voor de functie 'handsfree'. Maar in de Samsung vind ik dat niet en lijkt me sterk dat ik een ander headset moet gaan kopen omdat ik van GSM wissel.

Als ik zelf bel is het geen probleem, dan werkt het wel. Dus is precies hetzelfde als bij de sony-ericsson, enkel in de hele gsm geen functie te vinden om die inkomende gesprekken op handsfree te zetten.

Heb hem nu een week en er blijven nog veel vragen open staan. In ieder geval is het een fijn toestelletje, zodra je alles goed hebt lopen, maar eer het goed loopt, zijn we al een paar weken verder :confused:

edit: oeps, je had je vraag naar gaby18 gericht :-) Maar ja, dan staat mijn uitleg hier meteen ook :-)

Laatst bewerkt:
ik heb een samsung e900 en kreeg daar toen in de winkel deze samsung BT headset bij. Maar hij werkt gewoon niet blauwe lapje brand als ik hem aan zet maar kan telefoon en BT headset niet met mekaar verbinden.mijn telefoon kan hem niet vinden.

ik heb een samsung e900 en kreeg daar toen in de winkel deze samsung BT headset bij. Maar hij werkt gewoon niet blauwe lapje brand als ik hem aan zet maar kan telefoon en BT headset niet met mekaar verbinden.mijn telefoon kan hem niet vinden.

Ken die BT headsets niet van Samsung, maar bij mijne knippert het blauwe lichtje om de x-aantal seconden als hij gewoon aanstaat, maar dan vind de gsm hem ook niet. Voor aan te zetten moet ik 3 seconden op 'aan' duwen en dan hoor ik een toon. Als ik hem 6 seconden in hou dan blijft het blauwe lichtje continu branden en dan vind de gsm hem wel. Mss dat het bij jou ook zoiets is.

Let wel op, ik heb een ander merk van headset.

dankje wel ik moest hem langer dan 8 seconden in houden hij doet het :d

ja ik ben niet zo slim met al die dingen
maar wat is je probleem ??

Ik ben alweer een stapje dichter bij de oplossing. Net een andere headset geprobeert en die had dus ook hetzelfde probleem. Tijdens het gesprek kan ik opties kiezen en dus nr. 1 is het gesprek via headset voeren.

Nu bij de ericsson ging dat na die instelling automatisch. Bij deze blijkbaar niet en moet ik dus eerst opnemen en meteen naar de optielijst gaan en daar nog eens aanklikken. Dit vind ik nu niet om te lachen.

Iemand een idee hoe je dat kunt instellen dat hij automatisch het geluid overdraagt naar het oortje wanneer ik hem gewoon open schuif?

Tnx

Ik ben alweer een stapje dichter bij de oplossing. Net een andere headset geprobeert en die had dus ook hetzelfde probleem. Tijdens het gesprek kan ik opties kiezen en dus nr. 1 is het gesprek via headset voeren.

Nu bij de ericsson ging dat na die instelling automatisch. Bij deze blijkbaar niet en moet ik dus eerst opnemen en meteen naar de optielijst gaan en daar nog eens aanklikken. Dit vind ik nu niet om te lachen.

Iemand een idee hoe je dat kunt instellen dat hij automatisch het geluid overdraagt naar het oortje wanneer ik hem gewoon open schuif?

Tnx

Blijkbaar kan dat niet ingesteld worden en dus moet je als er een gesrpek binnen komt, deze ontvangen door op het knopje van de headset zelf te drukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan