Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke BT headset heb je gaby18? Is die compatible met je Samsung?
ik heb een samsung e900 en kreeg daar toen in de winkel deze samsung BT headset bij. Maar hij werkt gewoon niet blauwe lapje brand als ik hem aan zet maar kan telefoon en BT headset niet met mekaar verbinden.mijn telefoon kan hem niet vinden.
dankje wel ik moest hem langer dan 8 seconden in houden hij doet het :d
ja ik ben niet zo slim met al die dingen
maar wat is je probleem ??
Ik ben alweer een stapje dichter bij de oplossing. Net een andere headset geprobeert en die had dus ook hetzelfde probleem. Tijdens het gesprek kan ik opties kiezen en dus nr. 1 is het gesprek via headset voeren.
Nu bij de ericsson ging dat na die instelling automatisch. Bij deze blijkbaar niet en moet ik dus eerst opnemen en meteen naar de optielijst gaan en daar nog eens aanklikken. Dit vind ik nu niet om te lachen.
Iemand een idee hoe je dat kunt instellen dat hij automatisch het geluid overdraagt naar het oortje wanneer ik hem gewoon open schuif?
Tnx
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.