Bleutooth HP Pavilion dv7 funtioneert niet juist.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
De integrated bleutooth module van mijn HP Pavilion dv7 funtioneert niet juist.
Mijn besturingssysteem is Windows 7 Ultimate en dew drivers zijn juist geinstalleerd. In apparaatbeheer staan deze zonder opmerkingen klaar voor gebruik.
De bleutooth icoon rechts onder in de balk naast de klok blijf echter grijs.
Er is een applicatie genaamd Bleu Manager geïnstalleerd maar daarin zijn de iconen voor het zoeken naar nieuwe bleutooth randapparatuur (device discovery, cancel device discovery, mouse fast connection, headset fast connection en dail-up network fast connection) grijs en functioneren dus niet.
Hierdoor is het niet mogelijk om een bleutooth apparaat te zoeken en toe te voegen.
Zoek ik echter vanaf bv. mijn gsm naar de laptop dan is deze wel vindbaar en kan er ook een connectie worden gelegd.

Aangezien ik een gps ontvanger wil linken aan mijn laptop (welke geen zoekmogelijkheid heeft) is de enige mogelijkheid om met de laptop naar de gps ontvanger te zoeken.

Wie herkent dit probleem en kan mij hierin verder helpen ??

Ik heb in de tussentijd de bleutooth drivers verwijderd en de laptop ge-reboot, waarna de drivers opnieuw geïnstalleerd werden.
Na installatie kwam de volgende foutmelding:

- HP Integrated Bleutooth Module - Gereed voor gebruik
- Microsoft Bleutooth-emunerator - Gereed voor gebruik
- Bleutooth apparaat (Pers. Area Network) - Mislukt
- Bleutooth apparaat (RFCOMM Protocol TDI) - Mislukt

Deze drivers heb ik nergens op internet kunnen vinden. (Wellicht een speciaal soort drivers ofzo)
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor dit probleem.

Bij voorbaat dank.

Mvrgr. Mark

Laatst bewerkt:
De integrated bleutooth module van mijn HP Pavilion dv7 funtioneert niet juist.
Mijn besturingssysteem is Windows 7 Ultimate en dew drivers zijn juist geinstalleerd. In apparaatbeheer staan deze zonder opmerkingen klaar voor gebruik.
De bleutooth icoon rechts onder in de balk naast de klok blijf echter grijs.
Er is een applicatie genaamd Bleu Manager geïnstalleerd maar daarin zijn de iconen voor het zoeken naar nieuwe bleutooth randapparatuur (device discovery, cancel device discovery, mouse fast connection, headset fast connection en dail-up network fast connection) grijs en functioneren dus niet.
Hierdoor is het niet mogelijk om een bleutooth apparaat te zoeken en toe te voegen.
Zoek ik echter vanaf bv. mijn gsm naar de laptop dan is deze wel vindbaar en kan er ook een connectie worden gelegd.

Aangezien ik een gps ontvanger wil linken aan mijn laptop (welke geen zoekmogelijkheid heeft) is de enige mogelijkheid om met de laptop naar de gps ontvanger te zoeken.

Wie herkent dit probleem en kan mij hierin verder helpen ??

Ik heb in de tussentijd de bleutooth drivers verwijderd en de laptop ge-reboot, waarna de drivers opnieuw geïnstalleerd werden.
Na installatie kwam de volgende foutmelding:

- HP Integrated Bleutooth Module - Gereed voor gebruik
- Microsoft Bleutooth-emunerator - Gereed voor gebruik
- Bleutooth apparaat (Pers. Area Network) - Mislukt
- Bleutooth apparaat (RFCOMM Protocol TDI) - Mislukt

Deze drivers heb ik nergens op internet kunnen vinden. (Wellicht een speciaal soort drivers ofzo)
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor dit probleem.

Bij voorbaat dank.

Mvrgr. Mark

Na diverse malen de drivers te hebben verwijderd en opnieuw te hebben geïnstalleerd, deed ie het ineens.
Geen idee wat de oorzaak is geweest maar het werkt nu..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan