Bleutooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Ik draai met volle tevredenheid windows 8.1,maar kan de bleutooth niet vinden om hem te activeren??

Je bent kampioen in het geven van weinig info....
Heeft het ooit gewerkt, welke hardware heb je, bluetooth heeft onder windows 8 de precies juiste drivers nodig (geen plug-and-play), dus welke bluetooth hardware zit er in?
Begin met draaien van speccy o.i.d. en post hier het resultaat.

Laatst bewerkt:
Geen flauw idee wat bluetooth met de activatie te maken heeft....:shocked:

Ik denk dat ze bleutooth wil gaan gebruiken. Maar waarvoor en of het apparaat wel bleutooth heeft dat blijft vooralsnog een mysterie.

Zit dus helemaal geen bluetooth in die laptop.
Wat er niet in zit kun je ook niet aanzetten.

Weet iemand hoe ik het er wel in krijg,ergens downloaden??

Je bent kampioen in het geven van weinig info....
Heeft het ooit gewerkt, welke hardware heb je, bluetooth heeft onder windows 8 de precies juiste drivers nodig (geen plug-and-play), dus welke bluetooth hardware zit er in?
Begin met draaien van speccy o.i.d. en post hier het resultaat.

Lees dit nog eens en je dient een USB BT stick aan te schaffen.

Vraag mij altijd af waarom mensen denken dat we hier helderziend zijn.

Als ik daarop Google vindt ik dit.
Geen idee of dat is wat je hebt maar dat is niet bruikbaar voor pc / laptop in die zin dat het geen zender / ontvanger is maar een versterker unit.
Ook nu ontbreekt het weer aan de nodige info, bijv. link naar product-pagina of info omtrent fabrikant en model / type nummer.

Als het dit ouwe Sweex stckje is dan kun je beter een nieuwe kopen...
De driver van dit ding dateert al van 2008 en is dus 12 jaar oud.
De kans dat het ding niet wil functioneren is redelijk aanwezig.
Daarnaast zal de BT-versie ook ver achter lopen.

Laatst bewerkt:
Ik ben op dit gebied een leek en niet EGOCENTRISCH,ik zoek gewoon hulp en meer niet.
Maar ik stop wel met mijn vragen,bedankt tot zover

Wat de andere lezers hier frustreert zijn je zinnetjes van 3 woorden waar niemand iets zinnigs kan uit opmaken.
Jij kent de situatie waar omtrent je wil geholpen worden, maar een goede en omstandige uitleg daarvan is nodig om een complete buitenstaander duidelijk te maken waarmee je nu precies wil geholpen worden ...

Nog een poging ?

Ik draai met windows 8.1 op mijn laptop,voorheen had ik windows 10 met BT erop,dat gebruikte ik voor foto,s e.d van telefoon naar laptop te sturen.
Nu met win 8.1 wil dat niet meer want daar zit geen BT op of in.
Heb wel drivers kunnen vinden,maar als ik op het icoontje van BT klik,dan lees in de popup,geen verbinding.
Beter kan ik het niet kenbaar maken als een egocentrisch iemand(leek)

OK... duidelijk !

1. Windows 8.1 werkt uiteraard nog wel en zal idd. makkelijk lopen op een oude laptop, maar daar bij blijven als je ook verbinding maakt met het internet is een NO GO ! Gewoon niet meer veilig door de evoluties en stelt je open voor alle mogelijke misbruik. Je moet naar Windows 10 - géén ontkomen aan, als je een online PC ervaring wil ;
  2. Windows 8.1 heeft geen Bluetooth aan boord en je laptop ook niet vermoed ik als hij toen met die Win versie is geleverd. Om dat te verhelpen zou je 2 zaken moeten hebben : een extra hardware (kaart ?) in je laptopje + software (drivers) in je Windows. Nu, in de periode dat Windows 8.1 de norm was werden die dingen verkocht en/of aangeboden voor download maar of je dat nu nog vindt valt te bekijken ;
  3. Maar bottomline : je moet toch naar Windows 10 dus die BT op 8.1 - forget it !

Duidelijk ?

Het gebruik van 2 verschillende accounts door TS maakt het er ook niet duidelijker op of heeft iemand ineens deze topic gekaapt..?

Ok bedankt voor alle heldere antwoorden,deze egocentrische man sluit de topic,ik ga mij wel redden,bedankt

Hoera,door wat zelfwerzaamheid als Egocentrische man heb ik op mijn laptop weer Bleutooth.
Door ergens een driverscanner te downloaden en te laten draaien heb ik alle benodigde drivers weer terug.
Hoera Hoera wat ben ik toch Egocentrisch???????????????

Bedankt mensen

P.s.Heeft alleen wat moeite gekost en verder niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan