blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry1947

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
343
Als ik mijn computer opstart dan duurt het 1 a 1,5 uur en dan start hij op.Het is een HP 1010ed laptop.Er knipperen dan ook 2 lampjes nl die van de caps lock en de numlock.
Nu heb ik iets gevonden in het logboek maar hoe kan ik dit herstellen.
Dit staat er:
De machtigingsinstellingen (toepassingsspecifiek) verlenen geen machtiging aan Starten (Lokaal) voor de COM-servertoepassing met CLSID
{C97FCC79-E628-407D-AE68-A06AD6D8B4D1}
en APPID
{344ED43D-D086-4961-86A6-1106F4ACAD9B}
aan de gebruiker NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) met het adres LocalHost (via LRPC). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerdershulpprogramma van Component Services.
Gebeurtenis
Zou dat het probleem kunnen zijn.
bvd gr harry
 
Ik heb alles eraf gegooid en windows 7 opnieuw erop gezet en dat werkte prima. Toen heb ik hem uitgezet en opnieuw oipgestart en dat ging ook goed. De volgende dag weer aangezet en weer komt hij niet verder dan dat alle lampjes branden en de ventilator draaid. Na ongeveer 15 min ging hij verder en doet het dan prima. Dus als ik hem opnieuw opstart doet hij het prima maar als ik hem uitzet en dan opstart dan blijft hij hangen.Wie kent dit probleem. Het gaat nog steeds om de HP 1010 ed DV7 pavillion. en dan blijven de 2 lampjes knipperen die gaan niet uit.
Gr harry
 
Aan de hand van voorgaande link heb je gekeken hoeveel x die leds knipperen?
Kijk eens in apparaatbeheer of daar uitroeptekens of zo staan.
Je schrijft die blijven knipperen maar is er een pauze tussen door bijv. 5x knipperen dan pauze dan weer 5x?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het volgende gevonden:

My caps lock and scroll lock lights kept on flashing, so I shut down the computer, removed the battery and power supply and pressed the power button for 10 seconds to remove any residual power.

Seems to have solved the problem. I’m happy 12 people saythis solves the problem 9 Comments Add a comment This solves the problem. .


Het is te proberen.

Erwin
 
Dat resetten dat heb ik al een paar keer gedaan maar maakt niets uit. En wat de knipperende lampjes betreft die blijven gewoon in hetzelfde tempo doorknipperen en stoppen niet.Er staan ook geen uitroeptekens in apparaatbeheer. Ik zal nog eens goed het knipperen bestuderen of er een langere pauze tussen zit.
Gr Harry
 
waarom als hij eenmaal aan is kun je wel opnieuw opstarten, maar schakel je hem uit en dan aan dan blijft hij hangen. Wat is het verschil met de opstart procedure in de laptop.
gr harry
 
Zou het zo kunnen zijn dat de processor kapot is want nu blijven die 2 lampjes knipperen maar verder komt hij niet.
Gr Harry
 
Het is 1 keer knipperen en dan pauze dus volgens hp is er wat met de cpu.
Gr harry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan