a) "Kan de DHCP-client-service op Lokale computer niet starten.
Fout 1068: Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart."
b) Daar staat alleen al van vandaag (heb 'm net 5 minuten aanstaan) een hele waslijst aan fouten...
- De WinHTTP Web Proxy Auto-Discovery is afhankelijk van de DHCP-client-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart.
- de DHCP-client-service is afhankelijk van de Stuurprogramma voor ondersteuning van NetIO Legacy TDI-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Kan de digitale handtekening voor dit bestand niet controleren. Door een recente wijziging in software of hardware is mogelijk een bestand ge�nstalleerd dat onjuist is ondertekend of beschadigd is, of dat mogelijk schadelijke software van een onbekende bron is.
- De Stuurprogramma voor ondersteuning van NetIO Legacy TDI-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: Kan de digitale handtekening voor dit bestand niet controleren. Door een recente wijziging in software of hardware is mogelijk een bestand ge�nstalleerd dat onjuist is ondertekend of beschadigd is, of dat mogelijk schadelijke software van een onbekende bron is.
- Toepassingspop-up: \SystemRoot\system32\DRIVERS\tdx.sys failed to load
Daarna worden deze 4 foutmeldingen nog tig keer achter elkaar herhaald, voor iedere minuut 1x....
Enig idee of dit iets is wat ik zelf - met jouw hulp uiteraard

- kan verhelpen? Ter verdere info: m'n nog geen jaar oude laptop liep eerst telkens vast, toen heb ik 'm teruggebracht naar mediamarkt, die hebben er diverse keren zonder succes aan gesleuteld en uiteindelijk opgestuurd naar Toshiba, waar ze er een nieuwe harde schijf in hebben geplant. Maar bij terugkomst had hij nu dus dat 'identificeren'-probleem en m'n vertrouwen in Mediamarkt en Toshiba heeft inmiddels het nulpunt bereikt, zodoende dat ik zelf eens ging zoeken en hier uitkwam. Maar om een lang verhaal kort te maken: allicht heeft dat nieuwe harde schijf-gebeuren hier mee te maken, gezien die foutmelding over recente wijziging in hard- of software? Maar hopelijk kun jij me aan een oplossing helpen. Alvast bedankt in elk geval! :thumb: