blijft steeds hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Ik heb best een groot probleem, dat is het volgende mijn pc blijft echt om niks steeds hangen.

Het lukt om op internet te kunnen zoeken en doen, soms als je hem net opstart blijft hij dan ook eerst een paar keer hangen bij internet.
maar daarna gaat het weer goed.
Als ik probeer muziek te gaan luisteren als ik ondertussen iets aan het doen ben alleen op internet zit en msn aan heb staan blijft ie binnen 2 min helemaal hangen dat is dus heel vervelend en ik heb al een aantal dingen gedaan om te proberen wanneer die het nu niet eens doet, ik heb xoftspy,registry mechanic er door gehaald en alles er van af gehaald.

En nog steeds blijft hij hangen ik heb windows 98 en het is een pc met 511.0 ram geheugen systeem bronnen 70 % beschikbaar en virtueel geheugen is 32 bits hij heeft totaal 111 gb harde schijf waar er maar 3.00 gb in gebruik is dus 108 over.

Dus ik zie het probleem er verder niet van dat hij steeds blijft hangen, ik heb bij ms config ook de onnodige dingen weg gegooid.

Ik hoop dat iemand wat weet :rolleyes:

Het zou kunnen zijn dat Explorer een probleem veroorzaakt,probeeer deze eens opnieuw erop te zetten! of het kan ook gewoon zijn dat je eens je schijf zou moeten "defragmenteren".

ik gebruik trouwens ook geen explorer meer ik gebruik nu als hoofd mozilla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan