blijft update uitvoeren en komt er niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Opa-Peer

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2004
Berichten
6
hallo lezers,


heb een acer 5610 en die is vanmorgen een update gaan uitvoeren en bij update 3 blijft hij steeds terugkomen en opnieuw opstarten. heb van alles geprobeert maar niets wil lukken ook niet in de veilig modus, gaat dan weer gewoon de update uitvoeren.


help help help.

uileg graag in mickey mouse taal ben niet echet een kei in oplossen van dit soort problematiek


opa
 
al sla je me dood. weet het niet ik denk een windows update bestaande uit drie delen.
 
Even kijken dan als íe weer gaat updaten. De naam van de update is wel handig om te weten.
 
heb dit bekeken en geeft niet aan welke update. heeft vista home premium en blijft op het blauwe scherm staan met de mededeling dat update 3 van 3 bezig is. sluit dan af en begint weer opnieuw met update 3 vn 3. verder kan ik wel opstarten in het hulp menu en geeft dan aan of ik in de veilige modus wil opstarten. als ik dat doe dan begint het weer van voor af aan en begint de update weer. kahn hier ook andere opties gebruiken en dan bv een restart makan vanaf back up dvd( die ik dus niet heb) heeft dus ook tgeen zin.


hel
 
Als je naar Windows update gaat en handmatig laat zoeken naar updates, dan geeft Windows er toch 3 die je kunt downloaden? Die drie staan dan in beeld met naam en toenaam?
 
hallo meedenkers op dit forum en speciaal pasja,

stop maar met meedenken, probleem zit hem in de update van vista, heb de helpdesk gebeld van acer en er zijn meer mensen met deze klacht blijkbaar.
moet de laptop nu opsturen en wordt daar terplekke gerecoverd en dan moet het probleem opgelost zijn.


dank voor alle hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan