Blijft vragen om update

Status
Niet open voor verdere reacties.

biga1975

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Berichten
5
Hallo allen.

Ik probeer een spel te spelen die bij de eerste keer in de xbox360 vraagt om een update te doen.

Ik heb dit gedaan, maar na opnieuw opstarten blijft ie hetzelfde vragen, om de update te doen.

Zelfde had ik bij COD MW2, maar die deed het gewoon na 1 keer updaten.

Iemand een idee hoe dit kan?

Alvast hartelijk bedankt.
 
Je kunt de cache eens legen van de xbox.
Ga naar het Xbox Dashboard, selecteer System, en daarna memory.

Ga staan op het hardeschijf symbool en druk op Y.

Druk daarna X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.
 
Hallo.

Ik heb het geprobeerd.

Dat x,x,lb,rb,x,x doet niks, (left bumber en right bumper zijn neem ik aan de lange buttons boven de "triggers"?) wat zou dat moeten doen dan?

Kan wel gewoon "cache legen" kiezen, heb dat gedaan maar blijft om die update vragen.

By the way, het gaat om een kopie.

Weet niet of dat het probleem is, maar de update van COD MW2 werkte wel gewoon en dat was ook een kopie.

Misschien nog andere suggesties?

Hartelijk bedankt
 
Laatst bewerkt:
Als je kopien gebruikt met een omgebouwde machine is het altijd maar de vraag of dingen daarna nog werken :)

Waarschijnlijk gaat het gewoon niet werken.
 
Hallo.

Aha, ok.....

Het is niet zo dat mn xbox niet meer werkt hoor, alleen dat betreffende spel blijft om die update zeuren.

Rest werkt als een zonnetje.

Ging ervan uit dat het wel zou werken aangezien de update van modern warfare 2 ook gewoon werkte.

Nou, als iemand nog suggesties heeft zijn ze welkom, anders is het helaas niet anders.

In ieder geval bedankt voor de reactie.

Groet
 
Laatst bewerkt:
Dat x,x,lb,rb,x,x doet niks, (left bumber en right bumper zijn neem ik aan de lange buttons boven de "triggers"?) wat zou dat moeten doen dan?

Kan wel gewoon "cache legen" kiezen, heb dat gedaan maar blijft om die update vragen.

Allereerst dat het een backup game maakt verder niet uit.

Zie inderdaad dat ze optie nu makkelijker bereikbaar is onder "system settings" -> Memory en als je dan op de HDD/memorycard gaat staan kan je op Y drukken en krijg je de optie "Clear System Cache"
Dat heb je neem ik aan gedaan ?

Wellicht zijn het verschillende incrementele updates, maar dat een game zo vaak wordt geüpdate heb ik nog niet eerder gezien.
 
Hai maniac.

Ja, dat cache legen heb ik inderdaad gedaan.

En dat vroeg ik me dus af inderdaad, moet die zoveel keer ge-update worden, of doet ie tijdens het "updaten" gewoon niks.

2e lijkt me het geval, aangezien ik het nou al 7 of 8 keer gedaan heb.

Gaat om het spel army of two: the 40th day.

Hij doet zeg maar de update, dan start de xbox opnieuw op, zoals bij een update hoort, en zodra ie de disc laad, krijg ik weer het scherm met dat ik moet updaten om het spel te kunnen spelen.

Heb een xbox 360 met ixtreme 1.6.

Volgens mij is dit spel wave 5, maar dat moet niks uitmaken.

Ook als ik em eerst wil opstarten met de activatiedisc blijft ie om de update zeuren.

Vreemd.

Hoop niet dat ik dit met alle nieuwere spellen krijg.

Zou het misschien aan verkeerd patchen met ABGX 360 kunnen liggen?

Thanks
 
Helaas heb ik beide spellen niet als backup.
Zelf heb ik nu 2 consoles. 1 omgebouwde om spellen te testen die niet aan het internet hangt. En een 2e originele waar we via Xbox Live Gold lekker op los knallen en racen.
De eerste is gepatched zodat er helemaal niet gecontroleerd wordt. Alle waves draaien, nieuw of oud.

Voor de Samsung, BenQ en Liteon is firmware 1.61 de laatste. Deze ondersteund ook de laatste wave. Maar met de activatiedisc zou alles moeten starten.

Vreemd probleem en ik heb er helaas ook 1,2,3 geen oplossing voor. Wellicht dat ze je op het forum van xbox-scene meer duidelijkheid kunnen geven.
 
Maniac2003 en overigen,

Bedankt voor al je antwoorden...

Het is ook geen megagroot probleem.

Dacht dat er 1,2,3 een oplossing voor was misschien.

Ik ga gewoon even verder zoeken.

Zal em in ieder geval een keer anders patchen en opnieuw branden, kijken of dat uitkomst bied.

Nogmaals bedankt.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan