blijvend terugkomende beveiligingswaarschuwing norton

• Onderwerp starter Onderwerp starter GiZ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GiZ

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2005
In die waarschuwing staat dus dat mn virusbeveiliging is uitgeschakelt (zie printscreen) dat kan klopen want ik heb norton verwijderd omdat mn abonement was verlopen (heb nu zonealarm) het maakt niet uit of ik er een vinkje bijzet of niet hij blijft om de 10 seconden terugkomen :mad: hoe kan ik dit weghalen? alvast bedankt

Bijlagen

• error.JPG
    error.JPG
    62,5 KB · Weergaven: 55
Welke Zone Alarm heb jij dan, want Zone Alarm is geen virusbeveiliging maar een firewall en dat is iets heel anders.
Verder is het belangrijk te weten welke versie van Norton erop stond. M.a.w. uit welk jaar.

A.J. zei:
Welke Zone Alarm heb jij dan, want Zone Alarm is geen virusbeveiliging maar een firewall en dat is iets heel anders.
Verder is het belangrijk te weten welke versie van Norton erop stond. M.a.w. uit welk jaar.

Zone Alarm heb ik de nieuwste
Norton had ik 2003

De nieuwste Zone Alarm Free?
Want dan moet je je realiseren dat je geen virusbeveiliging hebt op het moment, maar alleen een firewall.
Wanneer ik ervan uitga dat je op XP draait met Service Pack 2, staat dan in ieder geval wel de Windows Firewall uit? Anders werkt Zone Alarm ook niet goed.
Vervolgens is het voor het verwijderen van Norton AV 2003 raadzaam je te vervoegen op de Symantec site.
http://service1.symantec.com/SUPPOR...e0076cc02?OpenDocument&src=bar_sch_nam&seg=hm

A.J. zei:
De nieuwste Zone Alarm Free?
Want dan moet je je realiseren dat je geen virusbeveiliging hebt op het moment, maar alleen een firewall.
Wanneer ik ervan uitga dat je op XP draait met Service Pack 2, staat dan in ieder geval wel de Windows Firewall uit? Anders werkt Zone Alarm ook niet goed.
Vervolgens is het voor het verwijderen van Norton AV 2003 raadzaam je te vervoegen op de Symantec site.
http://service1.symantec.com/SUPPOR...e0076cc02?OpenDocument&src=bar_sch_nam&seg=hm

Dank u, volgens mij is het probleem nu opgelost. :thumb:

OK.
Klik je dan even op "vraag is opgelost" rechtsonder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan