blijvende spyware, nog nooit meegemaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
XP_PC zei:
Waar basseer je op dat Windows ze zou willen afsluiten?

Als je nog spyware hebt dan is dat zichtbaar in een HJT-log in principe.

(je hebt het log toch niet in veilige modus gemaaakt he?)

pff moet ik soms een schreenshot posten ?

Windows wou ze afsluiten in beveilige modus. Me pc verliep zwaar traag in veilige modus, omdat die steeds probeerde die 2 progs aftesluiten, maar steeds verscheent die weer. Ik kon gwn popcorn pakken en toekijken hoe mij windows eindeloos probeert die 2 iexplore.exe probeert aftesluiten.

en die log is natuurlijk normaal gemaakt , en niet in veilige modus, want dan zie je niet de processen waar het omgaat en etc.

Waar basseer jij op dat Windows bezig is met die processen afsluiten?

en die log is natuurlijk normaal gemaakt , en niet in veilige modus, want dan zie je niet de processen waar het omgaat en etc.
Natuurlijk (...)

XP_PC zei:
Waar basseer jij op dat Windows bezig is met die processen afsluiten?

Natuurlijk (...)

Omdat ik die 2 iexplore.exe processen (tijdens veilige modus) steeds van plaats veranderde. (en niet toen ik normaal me windows opstarte) Want zoiets deed ik ook toen ik normaal me windows opstarte. Toen kwamen die processen ook terug maar dan op verschillende volgorde in taakbeheer processenlijst toen ik het probeerde aftesluiten. (taakbeheer) En daardoor was er 100% cpu verbruik in veilige modus, waardoor het lang duurde voordat die de map Mijn Documenten, heeft geopend bijvoorbeeld.

Hopelijk is het nu duidelijk :thumb:

Laatst bewerkt:
Evilan zal ik je een geheim verklappen....
XP_PC en Eagle Creek zijn 1 en dezelfde persoon.
Dus als er 1 is die wel iets van spyware en hijacklogs afweet dan is XP_PC dat wel.
Dus concentreer je op de log bij Nucia en je wordt echt goed geholpen hoor.

evilan zei:
Omdat ik die 2 iexplore.exe processen (tijdens veilige modus) steeds van plaats veranderde. Want zoiets deed ik ook toen ik normaal me windows opstarte. Toen kwamen die processen ook terug maar dan op verschillende volgorde in taakbeheer processenlijst. (taakbeheer) En daardoor was er 100% cpu verbruik, waardoor het lang duurde voordat die de map Mijn Documenten, heeft geopend bijvoorbeeld.

Hopelijk is het nu duidelijk :thumb:

Het feit dat een bestand van plaats blijft veranderen in taakbeheer, heeft te maken met waar je op dat moment soorteert.
Sorteer je op CPU gebruik, dan zal de plek veranderen wanneer het proces meer of minder CPU verbruikt.
Sorteer je op geheugengebruik, dan zal de plek veranderen wanneer het proces meer of minder geheugen verbruikt.

Laatst bewerkt:
XP_PC zei:
Het feit dat een bestand van plaats verandert in taakbeheer, heeft te maken met waar je op dat moment soorteert.
Sorteer je op CPU gebruik, dan zal de plek veranderen wanneer het proces meer of minder CPU verbruikt.
Sorteer je op geheugengebruik, dan zal de plek veranderen wanneer het proces meer of minder geheugen verbruikt.

Dit heeft niets te maken met 'of windows het proces aan het afsluiten is'. (in theorie kan het wel maar het is niet gekoppeld)

nee want ik ging niet steeds me taakbeheer openen of steeds anders sorteren. Me taakbeheer was gewoon geopend, en steeds veranderde die processen van plekken, als ik ze probeer af te sluiten. Bij veilige modus hoefde ik niks te doen, want me windows probeerde toen die programma's zelf aftesluiten.

Kun je een screenshot maken van die processen en hier eens plaatsen.
en laat taakbeheer dan ook eens zien.

nee want ik ging niet steeds me taakbeheer openen of steeds anders sorteren.
Dat zei ik ook niet.

Waar er standaard op gesorteerd wordt weet ik niet.. Ik dacht geheugen? Geen idee.. Maar als dit ingesteld staat blijft 'ie stuiteren.
Open taakbeheer en klik op PROCESNAAM of GEBRUIKERSNAAM.
Nu soorteer je op wat vastere gegevens.

Bij veilige modus hoefde ik niks te doen, want me windows probeerde toen die programma's zelf aftesluiten.
Dan nog steeds mijn vraag, hoe weet je dat Windows bezig is met afsluiten?

Kijk ik bedoel: zie je het proces verdwijnen (dus helemaal uit de lijst) en dan telkens terugkomen?

XP_PC zei:
Dat zei ik ook niet.

Waar er standaard op gesorteerd wordt weet ik niet.. Ik dacht geheugen? Geen idee.. Maar als dit ingesteld staat blijft 'ie stuiteren.
Open taakbeheer en klik op PROCESNAAM of GEBRUIKERSNAAM.
Nu soorteer je op wat vastere gegevens.

Dan nog steeds mijn vraag, hoe weet je dat Windows bezig is met afsluiten?

Kijk ik bedoel: zie je het proces verdwijnen (dus helemaal uit de lijst) en dan telkens terugkomen?

Ja het verdwijnt en dan komt die na wat miliseconden weer terug.

Maar het gaat toch niet stuiteren als je je procestabel gewoon aan hebt laten staan. Ze verplaatsen alleen als je de windows taakbeheer opnieuw start.

puppie zei:
Kun je een screenshot maken van die processen en hier eens plaatsen.
en laat taakbeheer dan ook eens zien.

Die 2 processen zijn verwijderd dankzei Nucia :D

Ik post zo wel een schreenshot van taakbeheer.

Maar waarom praten wij hier nog verder.
Bij nucia zijn de problemen opgelost dus zijn ze hier ook weg.
of zie ik nu iets over het hoofd.
Maar ik denk eerder dat jij te veel regels in je hijacklog zelf gefikt hebt en dat je pc daarom nu zo aan het hyperen is.
Ook gebruik je geen virusscanner waardoor je besmet kunt zijn.
Ook twee virusscanners tegelijk gebruiken kan niet maar ook dat wil jij niet aannemen.

Waarom stel jij je vraag hier als jij toch eigenlijk geen advies van een ander wil hebben.:o

blabla.PNG

XP_PC zei:
Jawel.

Dat is dus gewoonweg niet waar :).

Ik probeerde het net zelf uit, Want als ik me windows op normaal start, gebeurd er niks met die processen.

Maar op veilige modus, gingen de IEXPLORE.EXE en IEXPLORE.EXE "knipperen" oftewel windows veilige modus probeerde die proccessen te sluiten. En me pc werkte super traag echt laggy.

puppie zei:
Maar waarom praten wij hier nog verder.
Bij nucia zijn de problemen opgelost dus zijn ze hier ook weg.
of zie ik nu iets over het hoofd.
Maar ik denk eerder dat jij te veel regels in je hijacklog zelf gefikt hebt en dat je pc daarom nu zo aan het hyperen is.
Ook gebruik je geen virusscanner waardoor je besmet kunt zijn.
Ook twee virusscanners tegelijk gebruiken kan niet maar ook dat wil jij niet aannemen.

Waarom stel jij je vraag hier als jij toch eigenlijk geen advies van een ander wil hebben.:o

Ik neem die advies ook, heb toch ergens gezegd dat ik voortaan niks meer zelf ga fixen :( . Maar die realtime bescherming, daar doe ik niet aan mee met dit pc is slecht tegen het gamen, elke week pc scannen is goed genoeg,

En ik zat daar ook aan te denke, dat me pc gaar is omdat ik zelf aan het fixen was, maar daarom vroeg ik op nucia forum ook of die hijack ook standaard windows regels liet zien. En dat was niet het geval dus :thumb:

evilan zei:
blabla.PNG

Ik probeerde het net zelf uit, Want als ik me windows op normaal start, gebeurd er niks met die processen.

Maar op veilige modus, gingen de IEXPLORE.EXE en IEXPLORE.EXE "knipperen" oftewel windows veilige modus probeerde die proccessen te sluiten. En me pc werkte super traag echt laggy.

Ik stuur je binnen een uur ff een mailtje.. Wacht daar maar even op.
Of mail mij je MSN adres (xp_pc AT helpmij DOT nl).

Dan reply ik binnen een uurtje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan