Blikkerig/slecht geluid na updaten Itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

n8vlinder

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Ik heb van de week mijn Itunes geupdate naar 10.5 maar sindsdien is het geluid niet meer om aan te horen.
Ik heb al geprobeerd Itunes te verwijderen en opnieuw te installeren maar dat heeft helaas niet geholpen.
Heeft iemand een idee wat ik er aan kan doen?
Ik gebruik windows 7.

Ik vroeg me af of je probleem al is opgelost? Ik heb hetzelfde probleem maar gebruik nog steeds XP.

Echt opgelost is het niet. Ik heb Itunes helemaal verwijdert en er een oudere versie opgezet. En die werkt wel goed. Ik denk dat het met de geluidskaart o.i.d te maken heeft.
Op de laptop werkt 10.5 wel goed.

Was ik ook van plan. Heb net 10.5 gedeinstalleerd en 10.4.1 gedownload. Ben benieuwd of dat bij mij ook lukt. Toch vreemd. Nooit eerder problemen gehad.

Zorg dat je alles goed verwijdert anders krijg je een foutmelding dat er een oudere lib.itl (geloof ik) op je pc staat en dan wil het niet lukken, tenminste bij mij.
Ik heb voorheen ook nooit problemen gehad met Itunes. Ik heb dan ook getwijfeld of ik de update op de laptop wou hebben, maar aangezien ik wist dat ik altijd weer een oudere versie kon downen, heb ik het risico genomen.
Ik kan verder ook nergens anders wat vinden over dit 'probleem'
Succes

Gelukt. Moest inderdaad handmatig het bibliotheekbestand verwijderen. Ook Bonjour en QuickTime eerst maar verwijderd, daar werd ook steeds een nieuwe versie gevonden. Ook maar de automatische update uitgezet om in de toekomst problemen te voorkomen.

Bedankt voor de info.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan