Block van sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bbilly400

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Beste,
ik heb overlaatst nog een nieuwe comp gekocht: Een Windows XP Service pack 2 met een AMD Athlon 64 bit 3000+ een HDD van 160gig 2,05 gighertz met 8800GTX en een Asus S775 Striker Extreme 680i moederbord. Maar als ik op internet iets opzoek met sex:o of hack of nog andere dingen wordt alle adressen waar die woorden instaan geblockt. Is dat met een script of iets want bij websites met beperkte toegang staan ze niet.

Kijk eens wat voor virusscanner je er op hebt staan. Vaak word er op een nieuwe pc een trial versie geïnstalleerd. Vaak zijn deze virusscanners ook uitgerust met internet security en parentcontrol. Kijk eens of je iets kunt vinden als McAfee of Norton Internet Security of iets dergelijks.

Kijk eens wat voor virusscanner je er op hebt staan. Vaak word er op een nieuwe pc een trial versie geïnstalleerd. Vaak zijn deze virusscanners ook uitgerust met internet security en parentcontrol. Kijk eens of je iets kunt vinden als McAfee of Norton Internet Security of iets dergelijks.

nee, het ligt daar niet aan. Ik had eerst Norton 2006 en heb veranderd naar avast! antivirus professional. Full versions

Heb je alle programma’s zelf geïnstalleerd die er op staan of………….het lijkt inderdaad veel op parental control.
Zo ja, welke beveiligingsprogramma’s zijn er nog meer geïnstalleerd ?

Kijk eens bij Configuratiescherm --> Software en kijk of je software zien dat iets te maken heeft met beveiliging of ouderlijk toezicht.

En welke browser gebruik je?
Dus Firefox / Internet Explorer of een andere?
Als je IE hebt, versie 6 of 7, eventueel te zien via Help.

En, nog een goede mogelijkheid: de sites zijn toegevoegd aan je hostfile. De sites die in dit bestand staan worden door elke browser niet geladen, omdat ze '' diep '' in je instellingen geblokkeerd staan.
Heb je het tooltje MVPS-Hostfile gebruikt?

Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog even aan een hostsfile gedacht, maar normaliter blokkeren die geen sex sites. :)

Blokkeert juist wel sexsites.
Een tooltje die in 1 klap veel '' onbetrouwbare '' sites aan het hostfile toevoegt, zoals MVPS dat doet, daar kunnen ook veel sexsites tussen zitten.

Kijk eens bij Configuratiescherm --> Software en kijk of je software zien dat iets te maken heeft met beveiliging of ouderlijk toezicht.

En welke browser gebruik je?
Dus Firefox / Internet Explorer of een andere?
Als je IE hebt, versie 6 of 7, eventueel te zien via Help.

En, nog een goede mogelijkheid: de sites zijn toegevoegd aan je hostfile. De sites die in dit bestand staan worden door elke browser niet geladen, omdat ze '' diep '' in je instellingen geblokkeerd staan.
Heb je het tooltje MVPS-Hostfile gebruikt?

Ik heb geen ouderlijk toezicht en gebruik IE 7 en Opera.
Wat is dat tooltje MVPS-Hostfile juist? Ik gebruik dat niet...

Het zal dan dus niet de hostsfile zijn, gebruik je SpywareBlaster ?
Staan er in IE7 onder: Extra>>Internetopties>>Privacy>>Websites, sites die het probleem veroorzaken ?

Het zal dan dus niet de hostsfile zijn, gebruik je SpywareBlaster ?
Staan er in IE7 onder: Extra>>Internetopties>>Privacy>>Websites, sites die het probleem veroorzaken ?

Ja, ik gebruik spywareblaser. in pakket met hitman pro. Bij die websites, ik heb ze allemaal verwijdert, maar nog altijd block. het adres is http://mijn ip adres/block

Dat adres is een intranetadres, geen internet!

Beste,
ik heb overlaatst nog een nieuwe comp gekocht: Een Windows XP Service pack 2 met een AMD Athlon 64 bit 3000+ een HDD van 160gig 2,05 gighertz met 8800GTX en een Asus S775 Striker Extreme 680i moederbord. Maar als ik op internet iets opzoek met sex:o of hack of nog andere dingen wordt alle adressen waar die woorden instaan geblockt. Is dat met een script of iets want bij websites met beperkte toegang staan ze niet.

Waar ?? :eek:

Verder weet ik van intranet niet zoveel, maar misschien Michael wel.

Beste,

zie je?

Er zit een verschil tussen Intranet en Internet.
Intranet is een prive netwerk.

Als je dus "seks en hack" wilt, kun je gewoon het internet gebruiken. :shocked:

Zo, wat een topic is dit geworden...

Kan je wat meer informatie over je intranet geven?

Want we zaten inderdaad helemaal verkeerd te zoeken, wel een verschil inter- of intranet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan