blockchecker.nl werkt niet goed???

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik teste zojuist eens een emaiiladres uit op blockchecker.nl die bij mij online zat, maar op blockchecker zogezegd offline was??? hebben jullie dit ook soms?, als dit zo is, wat ben je er dan eiglijk mee, het is niet eens betrouwbaar:confused:

zulke dingen zijn vrijwel nooit goed, heb het ook zovaak gehoord/geprobeert

Betrouwbaar is anders

Blockcheckers zijn niet betrouwbaar.

Een blockchecker werkt alléén als deze persoon ook daadwerkelijk online is, dat is punt 1. Ook staat er standaard ingesteld bij de opties dat alle personen die niet in je contactpersonenlijst staan automatisch geblockt zijn. In dit geval werkt de blockchecker ook niet.

Kortom de blockchecker werkt alleen als de persoon online is en heeft ingesteld dat contactpersonen die niet in je lijst staan worden toegestaan.

Ik zou dan ook niet op deze blockcheckers vertrouwen.

Greetz,

Adriaan

maar als blockchecker niet helemaal betrouwbaar is zijn er dan nog meer van die checkers?

Ja er zijn er honderden. Ik kan het je echter niet aanraden om ze allemaal te gaan proberen.
1. Ze werken niet om eerder genoemde redenen
2. Er bestaan websites die op deze manier e-mail adressen verzamelen voor spam lijsten

dat idee had ik al want ik had gezocht en de eerste die ik tegenkwam, daar kwam gelijk zo'n ding overheen waar in stond dat me pc besmet zou zijn met spyware.

Maar nu weet ik het zeker.
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan