Ik krijg regelmatig een Mail Admistrator bericht dat mijn verzonden e-mail geweigerd is omdat het return address "refused" werd.
This Message was undeliverable due to the following reason:
Your message was not delivered because the return address was refused.
The return address was "<harryrozxxx@upcmail.nl>"
Please reply to <Postmaster@chello.at>
if you feel this message to be in error.
Aan dit bericht is de volgende bijlage gehangen:
Reporting-MTA: dns; viefep15.chello.at
Arrival-Date: Sun, 2 Nov 2014 10:44:59 +0100
Received-From-MTA: dns; edge04.upcmail.net (192.168.13.239)
Final-Recipient: RFC822; <lindal.xxx@att.net>
Action: failed
Status: 5.1.8
Remote-MTA: dns; scc-mailrelay.att.net (204.127.208.75)
Diagnostic-Code: smtp; 521-62.179.121.35 blocked by sbc:blacklist.mailrelay.att.net.
521 DNSRBL: Blocked for abuse. See http://att.net/blocks
Bericht sturen naar Chello helpt niet. Ben in contact geweest met UPC maar die kunnen mij niet helpen.
Contact met AT&T helpt ook niet. Krijg niet eens antwoord.
Het valt mij op dat elke keer dat ik dit krijg het edge04.upcmail.net (192.168.13.239) addres hetzelfde is! Dit is een server adres van UPC!
Van berichten die wel goed verzonden zijn kan ik dit address niet zien anders zou dit een aanwijzing kunnen zijn. Het is namelijk zo dat als ik een tijdje wacht en de mail opnieuw verstuur het vaak goed gaat. Het lijkt er dus op dat een ander server adres gebruikt wordt wanneer het goed gaat. Dus niet ik persoonlijk maar het server adres staat in een blacklist.
Iemand die een oplossing heeft? En ehh...Ik ben echt geen "abuser".
This Message was undeliverable due to the following reason:
Your message was not delivered because the return address was refused.
The return address was "<harryrozxxx@upcmail.nl>"
Please reply to <Postmaster@chello.at>
if you feel this message to be in error.
Aan dit bericht is de volgende bijlage gehangen:
Reporting-MTA: dns; viefep15.chello.at
Arrival-Date: Sun, 2 Nov 2014 10:44:59 +0100
Received-From-MTA: dns; edge04.upcmail.net (192.168.13.239)
Final-Recipient: RFC822; <lindal.xxx@att.net>
Action: failed
Status: 5.1.8
Remote-MTA: dns; scc-mailrelay.att.net (204.127.208.75)
Diagnostic-Code: smtp; 521-62.179.121.35 blocked by sbc:blacklist.mailrelay.att.net.
521 DNSRBL: Blocked for abuse. See http://att.net/blocks
Bericht sturen naar Chello helpt niet. Ben in contact geweest met UPC maar die kunnen mij niet helpen.
Contact met AT&T helpt ook niet. Krijg niet eens antwoord.
Het valt mij op dat elke keer dat ik dit krijg het edge04.upcmail.net (192.168.13.239) addres hetzelfde is! Dit is een server adres van UPC!
Van berichten die wel goed verzonden zijn kan ik dit address niet zien anders zou dit een aanwijzing kunnen zijn. Het is namelijk zo dat als ik een tijdje wacht en de mail opnieuw verstuur het vaak goed gaat. Het lijkt er dus op dat een ander server adres gebruikt wordt wanneer het goed gaat. Dus niet ik persoonlijk maar het server adres staat in een blacklist.
Iemand die een oplossing heeft? En ehh...Ik ben echt geen "abuser".