Blockeerd AVG een programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arianlo

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Berichten
15
Hoi,

Ik heb een programma geinstalleerd maar als ik deze wil openen krijg ik een bericht cann`t connect to server. Als ik andere mag geloven moet het probleem mijn AVG 7.5 free edition zijn. Deze blokkert het programma, ik kan ( wil ) avg niet uitzetten en dan het programma openen ( wat dan wel lukt ) Wat moet ik doen zodat AVG het programma toestaat. Ik draai op widows XP.

Alvast bedankt
 
Je moet anderen niet zo snel geloven, het zou je firewall zijn dat de programma blokkeert.
Ik draai hier ook AVG 7.5 (met de dagelijkse gezeur om te updaten naar 8) maar AVG blokkeert geen toegang tot internet.
Kijk bij je firewall en geef aan dat programma toestemming voor toegang tot internet
 
probleem

hoe moet ik dat doen??
Kijk bij je firewall en geef aan dat programma toestemming voor toegang tot internet
 
windows

Heb je toevallig niet je windows defender en firewall van windows uitgezet, kan ook problemen opleveren.
Ik heb even AVG 7.5 FREE gedownload en geinstalleerd. Maar blijkbaar heeft AVG geen firewall instelling noch een firewall ingebouwd. Je bent dus qua firewall afhankelijk van windows. Ga dus naar de firewall instellingen in windows:
START, SETTINGS, CONTROL PANEL, SECURITY, WINDOWS FIREWALL, allow a program trought Windows Firewall, vink het programma aan.
Nu proberen, anders wil ik wel weten wat voor programma je bedoelt.

mvg
DJ.Artistic
 
Titel aangepast "probleem" zegt niets over je vraag.
 
heb een programma geinstalleerd maar als ik deze wil openen krijg ik een bericht cann`t connect to server. Als ik andere mag geloven moet het probleem mijn AVG 7.5 free edition zijn.

zegt ie zelf.

zit je nu al me berichten te bekijken. snap je niet hoor.
kan nu al vertellen dat ik me eigen forum open.
laterzzzzzzzzzzzz.
kan je me account even wissen uit de database.
 
kan je me account even wissen uit de database.
Accounts worden niet gewist, daar bij heeft XP_PC niets met de moderators te maken. Dat ie toevallig nou net achter jou antwoorden geeft is puur toeval. Iemand komt online en probeert mensen te helpen in de topic's waar hij/zij wat vanaf weten.
 
bull****, hij geeft alleen negatieve antwoorden op mijn topics. hij denkt dat ie god is omdat hij zichzelf redacteur van het forum mag noemen, haha.

ik wil er sowiezo uit, dus hoe dan ook.
en uit de database
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan