Blogcheck

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de mail staan zo'n beetje dezelfde verbeterpunten als jij gaf.
Bovendien vroeg sjaarlef mij bovendien of ik hem een handje kon helpen met zijn blog n.a.v zijn berichten op die blog.
Ik neem aan dat ik die mails niet openbaar hoef te maken...
 
Nee hoeft niet perse maar als er tips in stonden zou je die het beste hier kunnen posten voor toekomstige gebruikers snap je?
 
Dit waren de tips:
- Het hoogste menu ziet er lelijk uit en is verspreid over twee kolommen. Bovendien staat het menu wat te hoog.
- De blog is te snel gemaakt en de tekst 'Just another Wordpress.com site' moet écht weg.
- Je zinnen zijn niet goed: er ontbreken hoofdletters en punten.
- Het helpt vaak om regelmatig te posten, zeker als je de blog net heb opgericht.
- Doe je ook aan SEO (kort gezegd: een manier om meer bezoekers te krijgen)? Ik denk het niet: ik zou je er wegwijs in kunnen maken.
- Ben je in staat om zelf uit te vogelen hoe Wordpress precies werkt om er het maximale uit te halen?
- De layout is, neem ik aan, een standaard template. Als je je blog bijvoorbeeld bij een provider als Versio of Antagonist host kan je via een Installatron eenvoudig Wordpress op je blog zetten. Je hebt dan Wordpress.org software en daarmee heb je keuze uit 1275 gemaakte CSS templates die je ook kan bewerken (via FTP bijvoorbeeld) en kan je ook je zelfgemaakte templates installeren. Dit laatste is wel iets voor vergevorderden.
-De tutotials zijn erg lang geschreven, misschien kan de tekst iets korter en kunnen er ook afbeeldingen bij.


Voor de rest waren het een paar kleine analyses van de site maar daar hebben toekomstige gebruikers niets aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan