Blogger online webshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
geachte helpers:

ik heb diverse blogger-webshop templates geprobeert maar zonder succes
Het is mij niet duidelijk hoe ik producten toe kan voegen en dergelijke
Moet ik alles met html bewerken in de code toepassen?

wie kan mij een website aanraden waar ik gratis een eenvoudige webshop op kan zetten voornamelijk om mijn producten te vertonen aan het publiek
ik maak al gebruik van Wix en dit heb ik gelinkt aan een blogger page

wie kan mij helpen met het toevoegen van producten en mijn blogger webshop template

Graag advies Jeroen

wat acht je van

er zijn meerdere spelers op de markt
meest van de bekenste is joomla deze heeeft een pakket om een webshop te starten
en tevens zijn en ook complete pakketen om te downloaden of te betalen en dan staan mum van tijd online
kijk anders eens op google naar webshop pakketen

Geachte . C. de Rat
Hartelijk dank voor uw advies
ik heb geen webhosting om een joomla site te bouwen
maar zal zeker kijken naar webhost pakketen

je kunt ook gebruik maken van usbweb server zoek maar eens op op google
deze heeft alle faciteiten om een website in elkaar te zetten zonder hosting
en te testen deze kan laten draaien tot je denkt om echt onlnie te gooien bij een hosting

een pakket usbwebserver ff zoekekn op google ( is nog gratis ook )
2 zoeken naar complete paket webshop (joomla of anders) zoek maar op google en naar demos
zou gaan voor joomla
3 snap je iets niet youtube staat vol met filmpjes hoe en wat me webshop opzetten

Zie hier mijn webshop op blogger

http://missqmobile.blogspot.com/

ik weet niet hoe ik prijzen moet toevoegen vandaar ik ze doorverwijs naar mijn wix webpagina

ik wil dus rechts boven het cart gadget verwijderen van mijn template bij blogger
dit is niet eenvoudig want als ik het via html bewerken doe krijg ik altijd een foutmelding

verder heb ik een vraag

hoe moet ik het blauwe menu bewerken
hoe kan ik items toevoegen

graag advies jeroen

web shops en bloggers bestaan niet uit html maar uit php css of andere talen ivm dat beetje beschermt moet zijn
ooit gehoord van broncodes of via firefox of chrome rechtermuisknop elemenet inspecteren
hier uit kun je op maken waa dat spul staat ik zou wel een kopietje erges daaien om en in t gaan zitten knoeien
prijzen toeveogen en andee dingen doei je via admin panel

Geachte Hr. C. de Rat
Bij blogger heet het nou eenmaal html bewerken
daar stt alles in php, css javascript etc
ik kan dus niet vinden waar ik in admin panel prijzen moet toevoegen ik had gistr simpel weg twee pagina's gemaakt met een product foto en dat bij indeling als product toegevoegd
add to cart dat element zoek ik dus
ik heb nu een link ( how to order) rechts onder mijn producten staan.

ja oke maar als dit compleet pakkeet is heb je adminpanel waar je producten kan in voeren kijk anders ees waar alles naar geupoad heb daar moe een map staan admin als dat zo is kun je die map benaderen door je www.jewebsite.nl/admin/ index.html of admin.html of php

Geachte Hr. C de Rat
Ik denk dat dit alleen mogelijk is bij premium package
ik hoef bij blogger enkel een .xml template up te loaden
ik zal nog even verder zoeken

dank u

jeroen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan