BlogUs.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Graag zou ik willen weten wat jullie van BlogUs.nl vinden, wat kan beter en wat is juist goed?
Wat moet nog gebeuren:
-Teksten
-Registreeer werkend gemaakt
-Sidebar met laatste blog's

Wie o wie kan dit lijstje nog uitbreiden :)
En hebben jullie misschien aanbevelingen van wordpress layouts en wordpress plugins?

Alvast bedankt,
Robin

Ik vind dat inloggedeelte eigenlijk nogal lelijk. Te groot en te zichtbaar een tabel. Het geheel wat compacter maken en de randen weghalen zou al veel helpen denk ik.

Dit even los van het feit dat een tabel hier wellicht niet zo handig voor is, je maakt het mensen die van leessoftware afhankelijk zijn niet makkelijk zich te registreren of in te loggen.

Los daarvan ziet het er verder netjes uit. Wat bieden jullie trouwens dat de concurrentie niet biedt?

Hoe ziet het dan bij jouw uit?
Want hier heb ik dus helemaal geen zichtbare tabel.
En hoe zit het met mensen met leessoftware, daarvan heb ik nog nooit gehoord.

Met leessoftware bedoel ik de software waar blinden en slechtzienden van afhankelijk zijn wanneer zij het internet gebruiken. Deze software kan vaak slecht omgaan met tabellen.

Ik heb even een plaatje bijgevoegd met hoe het er uit ziet in Opera.
attachment.php

Bijlagen

• login.jpg
    login.jpg
    19,7 KB · Weergaven: 70
Oke, ff kijken hoe ik dat ga wegwerken, maar blinde of slechtziende die doen bloggen :cool:

Nu is dit niet meer he?
Ik heb de site nu helemaal af op de tekst van over ons na.
Hebben jullie misschien nog tips kwa plugins die we in ons systeem zouden moeten toevoegen of templates (voor wordpress)

Alvast bedankt,
Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan