Blok in beeld na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

chester2203

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2004
Na het op starten verschijnt het volgende scherm in beeld
wat betekend dit en wat moet ik doen om dit te laten verdwijnen
2012-03-05_175543.jpg

Ccleaner even draaien zou je van het probleem af kunnen helpen. Ken je Ccleaner?

Download : Klik
Rechtsboven de witte pijl in het groene vierkant.

Ok dan.

Installeer Ccleaner.

Begin daarna met het in de verkenner aanmaken van een mapje genaamd backup. Maak die nieuwe map in program files, in de hoofdmap van Ccleaner, anders gezegd, maak een nieuwe map IN Ccleaner en noem 'm backup.

Als dit is gebeurd, klik op het icoontje van Ccleaner (buroblad) en start de tool.
Klik onderin op "Analyseer" en vervolgens rechtsonder op "schoonmaken". Wacht tot de actie is voltooid.

Klik nu links in beeld op het icoontje van register (blauwe blokjes) en daarna onderin op: "scan naar problemen". Laat de tool zijn werk doen en als het gereed is kies je rechtsonder voor: "herstel geselecteerde problemen".

Ccleaner antwoordt met : "Wilt u de wijzigingen etc. etc. opslaan in een backup bestand?"
Kies : "Ja."

Ccleaner antwoordt met een popup. Check of de backup in de goede map terecht komt. -> de map die je zelf hebt aangemaakt, zo nee, zorg dat in het venstertje jouw eigen gemaakte backupmap als doelmap komt te staan.

Hierna verschijnt een venstertje met 3 opties, kies de middelste: "Herstel alle geselecteerde fouten".

Er wordt om een bevestiging gevraagd, kies "Ja".

Als de klus geklaard is, doe je ditzelfde nog een keer! Dit herhaal je totdat er geen fouten meer worden gevonden.

Herhaal daarna nog eenmaal stap 1 en 2 zoals hierboven vermeld (analyseer en scan naar problemen actie)

Voer verder geen enkele andere optie van Ccleaner uit, je zou je systeem ermee omzeep kunnen helpen. Doe alleen wat ik je adviseerde, dan kan er niets mis gaan.

Laatst bewerkt:
Dank je voor je snelle reactie,
Ja ik ken Ccleaner en dit staat reeds op mijn pc.
toch alles gedaan wat jij hebt omschreven echter Ccleaner kon geen fouten vinden schrijft hij !!! :shocked:
groet Chester!

Ccleaner heeft links in het rijtje nog een icoontje. Dat geeft een mogelijkheid om programma's te verwijderen (vergelijkbaar met software in het Windows configuratiescherm). Kijk eens of dát tooltje je probleem kan oplossen.

Weet wat je bedoeld . Echter bij welk programma hoort deze melding?

Ik heb geen idee???

Geen idee, maar als Ccleaner niet kan helpen, typ dan die cijferreeks over en ga in het register op zoek en verwijder handmatig die waarde.
Pas op met werken in het register! Als je verkeerde handelingen verricht is het einde oefening en mag je Windows opnieuw installeren.
Kopieer vooraf het register (backup maken van het register)

Hanleiding voor register backup in XP, Vista of 7 : klik

Laatst bewerkt:
allereerst nogmaals dank voor de moeite echter het blok is er nog steeds.
Ik weet dat het niet echt netjes is maar ik heb het probleem ook op Nucia gepost
met het idee 2 weten meer dan 1 en ik werd er daar terecht op gewezen dat ik dit hier even moest melden
bij deze
Zie topic: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=66862

Ik hoop voor jou dat het idd. een (milde) vorm van malware is. Dan ben je bij Nucia precies op de juiste plek om geholpen te worden. Voor malware problemen is de Helpmij niet de beste plek om advies te krijgen.

Wat het dubbel posten betreft:
ik kijk daar persoonlijk anders tegenaan dan de 'leiding'' van de Helpmij. Ik heb er totaal geen problemen mee dat een probleemhouder ook op een ander forum zijn probleem voorlegt. Wel vind ik het persoonlijk handig om te weten welke acties over en weer worden geadviseerd en uitgevoerd.
En dat alles in het kader van : zorg dat je van je probleem afkomt, al moet je daarvoor op 10 forums posten................ maar nogmaals, de officiële visie van de Helpmij is anders en daar heb je je aan te houden als je op de Helpmij een beroep doet op anderen.

Laatst bewerkt:
Blijkt toch de naweeen van een infectie oid te zijn.
Nogmaals dank voor je hulp en keep up te good work!!!

Met vriendelijke groet
Chester

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan