Mr_Fixit
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2002
Ik heb sinds kort een erg vreemd probleem.
Als ik een van mijn favoriete spellen zit te spelen.
(call of duty united offensive, swat4, empire earth 2) gaat na een tijdje (soms vrij snel soms helemaal niet) het spel schokkerig en loopt dan vast, het geluid loopt door, het spel zit even vast en gaat dan weer verder.
zodra het verder gaat is het goed mis met de grafix.
ik krijg helemaal blokerig beeld.
sluit ik het spel af en start ik het opnieuw op heb ik nog steeds schokerig beeld.
ook als ik een ander spel opstart.
nu d8 ik eerst aan de videokaart drivers, dus heb ik die geupdate: probleem deed zich nog steeds voor.
toen maar directx: wilt zich niet opnieuw installeren dus heb ik 'm gedelete met directx buster en toen opnieuw geinstalleerd hielp ook niet.
nu d8 ik ook nog aan opengl maar valt dat niet onder de videokaart drivers?
Als ik een van mijn favoriete spellen zit te spelen.
(call of duty united offensive, swat4, empire earth 2) gaat na een tijdje (soms vrij snel soms helemaal niet) het spel schokkerig en loopt dan vast, het geluid loopt door, het spel zit even vast en gaat dan weer verder.
zodra het verder gaat is het goed mis met de grafix.
ik krijg helemaal blokerig beeld.
sluit ik het spel af en start ik het opnieuw op heb ik nog steeds schokerig beeld.
ook als ik een ander spel opstart.
nu d8 ik eerst aan de videokaart drivers, dus heb ik die geupdate: probleem deed zich nog steeds voor.
toen maar directx: wilt zich niet opnieuw installeren dus heb ik 'm gedelete met directx buster en toen opnieuw geinstalleerd hielp ook niet.
nu d8 ik ook nog aan opengl maar valt dat niet onder de videokaart drivers?