PuppyZwolle
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2004
- Berichten
- 119
Uh, nee niet het dode pixels probleem.
GeForce 5600
Alleen bij 3D-spellen:
Na een tijdje goed glad werk te hebben geleverd bevriest het beeld en dan gaat het spel verder met een beeld waar flink wat 'blokjes' zijn weggevallen. Ik kan als het ware door objecten heen kijken naar de volgende layer of zelfs in 3d objecten.
Herstarten van het programma werkt niet maar het rebooten van de pc wel (gelukkig).
Leuk als je de architectuur van objecten wil bewonderen en kan handig zijn in een spel maar nauwelijks mooi te noemen (en ik krijg er hoofdpijn van.)
Nou vermoed ik dat ik aan een nieuwe kaart moet maar dacht vraag het even:
Iemand een idee wat dit is en hoe dit te fixen eventueel?
(geen overklokken, aanpassingen etc. Fabrieksmodel microstar/medion dat een jaar(?) zo heeft gedraaid en nu dus niet meer.)
GeForce 5600
Alleen bij 3D-spellen:
Na een tijdje goed glad werk te hebben geleverd bevriest het beeld en dan gaat het spel verder met een beeld waar flink wat 'blokjes' zijn weggevallen. Ik kan als het ware door objecten heen kijken naar de volgende layer of zelfs in 3d objecten.
Herstarten van het programma werkt niet maar het rebooten van de pc wel (gelukkig).
Leuk als je de architectuur van objecten wil bewonderen en kan handig zijn in een spel maar nauwelijks mooi te noemen (en ik krijg er hoofdpijn van.)
Nou vermoed ik dat ik aan een nieuwe kaart moet maar dacht vraag het even:
Iemand een idee wat dit is en hoe dit te fixen eventueel?
(geen overklokken, aanpassingen etc. Fabrieksmodel microstar/medion dat een jaar(?) zo heeft gedraaid en nu dus niet meer.)
Laatst bewerkt: