DickBrouwers
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 mei 2012
Hallo allemaal.
Sinds kort heb ik een nieuwe videokaart, een Asus HD7790.
Alles prima, framerate en detailniveau in mijn favo spelletje (WoT) zijn nu prima voor elkaar, maar....
Als ik op Facebook zit, is mijn contactenlijstje meestal (eigenlijk bijna altijd) bedekt met blokjes :

Deze blokjes komen ook buiten FB voor, op willekeurige plekken maar meestal boven in de adresbalk van de browser (Firefox).
Als ik een "mouse-over" doe, verdwijnen ze -eventjes.
Ook heb ik lichtelijk de indruk dat het spel minder stabiel draait, mijn pc is zelfs een keertje compleet vastgelopen tijdens het spelen met als grafisch toetje een verticale witte "balk" in beeld.
Overige specs:
- i5 3570K
- Asus P8Z77-V LX moederbord
- 8,00GB Dual-Kanaal DDR3
- Win8 64 bits.
- voeding 520 Watt en daarvan ben ik de naam eventjes kwijt.
- driver- en Firefox-versie-gewijs up-to-date
Ik verdenk de videokaart (die overigens samenwerkt met de HD Graphics 4000 op het moederbord, geconfigureerd door mijn "ICT-neefje").
Kan dat???
Sinds kort heb ik een nieuwe videokaart, een Asus HD7790.
Alles prima, framerate en detailniveau in mijn favo spelletje (WoT) zijn nu prima voor elkaar, maar....
Als ik op Facebook zit, is mijn contactenlijstje meestal (eigenlijk bijna altijd) bedekt met blokjes :

Deze blokjes komen ook buiten FB voor, op willekeurige plekken maar meestal boven in de adresbalk van de browser (Firefox).
Als ik een "mouse-over" doe, verdwijnen ze -eventjes.
Ook heb ik lichtelijk de indruk dat het spel minder stabiel draait, mijn pc is zelfs een keertje compleet vastgelopen tijdens het spelen met als grafisch toetje een verticale witte "balk" in beeld.
Overige specs:
- i5 3570K
- Asus P8Z77-V LX moederbord
- 8,00GB Dual-Kanaal DDR3
- Win8 64 bits.
- voeding 520 Watt en daarvan ben ik de naam eventjes kwijt.
- driver- en Firefox-versie-gewijs up-to-date
Ik verdenk de videokaart (die overigens samenwerkt met de HD Graphics 4000 op het moederbord, geconfigureerd door mijn "ICT-neefje").
Kan dat???
Laatst bewerkt: