blokkade account

Status
Niet open voor verdere reacties.

10e stamgast

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2004
Berichten
2
Hallo,

Ik ben een adslabonnee bij Tiscali en nu ben ik door hun definitef geblokkeerd. Kan iemand mij vertelen of een provider een abbonnee zomaar definitef kan blokkeren om wat voor reden dan ook. De blokkda heeft niet te maken met enige vorm van rasiscme, sexuele intimidatie oid

met groet
Ron, de 10e stamgast
 
Geplaatst door 10e stamgast
Hallo,

Ik ben een adslabonnee bij Tiscali en nu ben ik door hun definitef geblokkeerd. Kan iemand mij vertelen of een provider een abbonnee zomaar definitef kan blokkeren om wat voor reden dan ook. De blokkda heeft niet te maken met enige vorm van rasiscme, sexuele intimidatie oid

met groet
Ron, de 10e stamgast

Om welke reden heeft Tiscali je dan geblokkeerd?
 
Elke provider heeft z'n eigen voorwaardes waar je mee akkoord bent gegaan bij het afsluiten van het abonnement.

Maar ik vermoed dat elke provider zich hier idd het recht toe geeft, en wel zo logisch...
Lees de gebruikersovereenkomst maar.

Beetje verkeerde sectie trouwens ron;)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door buffy


Om welke reden heeft Tiscali je dan geblokkeerd?


Ik ben reeds eerder geblokkeerd geweest omdat ik via mijn PC onregelmatigheden verstuurd/ontavngen zou hebben zoals spam,berichten, virussen en weet ik niet wat, ik ben op dit gebied best wel een leek, ik had van hun begrepen dat dit zou komen door een open proxy, ik had kazaa gedownload en volgens mij lag het hieraan omdat je je bestanden deelt met andere, ik heb mijn pc gecleaned en ben weer gedeblokkeerd. Waarschijnlijk is het cleanen niet voor 100% gelukt en ben ik wederom geblokkeerd, En nu (volgend hun definitief) mijn vraag is mogen ze dat zomaar doen
 
Je bent iig de eerste niet die om deze reden geblokkeerd wordt.
Of het rechtmatig is weet ik niet, maar tiscali heeft wel jouw volgensmij wel eerst in kennis van gebreken gebracht waarna pas actie is ondernomen om zo de rest van zijn klanten en het algehele internet te beschermen. Dit is de normale gang van zaken, eerst op de hoogte stellen en dan pas...

Tja ik weet niet in hoeverre ze niet verplicht zijn om jouw meerdere kansen te geven, maar als ze jouw afsluiten en het abbonementsgeld daarmee ook stop zetten, zou ik me er niet al te druk om maken en een andere provider opzoeken en zorgen dat je geen troep meer verspeidt.
 
Laatst bewerkt:
Uit de algemene voorwaarden van Tiscali:

10.10 De Abonnee zal de Dienst(en) niet op enigerlei wijze gebruiken of doen gebruiken voor onrechtmatige handelingen, het plegen van strafbare feiten en/of voor handelingen die in strijd zijn met de Netiquette. Hieronder worden onder meer de volgende handelingen begrepen: het plegen van inbreuk op intellectuele eigendomsrechten van derden; diefstal; de onrechtmatige en/of strafbare verspreiding van geheime of vertrouwelijke informatie; de onrechtmatige of strafbare verspreiding van teksten en/of beeld- en geluidsmateriaal, waaronder racistische uitingen, kinderporno, crimineel dataverkeer, beledigende uitingen en zgn. "mailbommen"; computervredebreuk ("hacken") via de Dienst of het Internet; vernieling, beschadiging of onbruikbaar maken van systemen of geautomatiseerde werken en software van anderen; het verspreiden van virussen of het anderszins opzettelijk verstoren van communicatie of gegevensopslag; het zich verschaffen van toegang door middel van valse sleutels, valse codes of valse hoedanigheden.

10.11 Het is de Abonnee niet toegestaan processen in gang te zetten of te laten voortbestaan, waarvan hij redelijkerwijs kan vermoeden dat dit de overige gebruikers van het Internet hindert of het overige gebruik van de Dienst(en) nadelig beïnvloedt.

10.12 De Abonnee zal bij het gebruik van de Dienst(en) de belangen van Tiscali niet schaden.

10.13 Indien de Abonnee in strijd handelt met een van de vorige leden van dit artikel of indien Tiscali vermoedt dat de Abonnee met één van die bepalingen in strijd handelt, is Tiscali gerechtigd hem onmiddellijk de toegang tot de Dienst(en) te ontzeggen, de Overeenkomst op te zeggen en/of andere maatregelen te nemen die Tiscali geraden voorkomen, zonder dat de Abonnee aanspraak kan maken op schadevergoeding terzake, of op restitutie van vooruitbetaalde vergoedingen.

Bron
 
Verplaatst naar Internet Providers.

Ontopic: ik zou eens naar het bureau van rechtshulp gaan als ik jou was. Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat je geen schijn van kans maakt: je bent reeds eerder geblokkeerd geweest. Verschuilen achter het feit dat je een leek bent kan niet; als leek heb je namelijk ook de bewuste programma's/handelingen uitgevoerd.

Indien je steeds tijdig gewaarschuwd bent, kan je er niets van zeggen en zou ik als ik jou was eens je pc grondig (laten) nakijken. Vervolgens zoek je een nieuwe provider op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan