Blokkade (FBI)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan van

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2008
Berichten
5
Alle twee mijn mijn computers zijn geblokkerd.
Mijn bios is omgeleid formateren is geblokkeerd booten van is geblokkeerd.
het zit in de opstartboot maar hoe krijg ik dat eruit.Met calydera gaat het niet met een,
demo killdisk gaat het niet.ik zie maar een oplossing en dat is twee nieuwe harde schijven.
Als het ook in de bios zit heb ik het bij een nieuwe harde schijf ook.Ik kan wel formateren met de window's schijf maar dan pakt hij de boot sector niet.Ik kan ook geen nieuwe partitie maken met partitie manager. Wie weet raad bijvoor
baat hartelijk dank Jan
 
Alle twee mijn mijn computers zijn geblokkerd.
Mijn bios is omgeleid formateren is geblokkeerd booten van is geblokkeerd.
het zit in de opstartboot maar hoe krijg ik dat eruit.Met calydera gaat het niet met een,
demo killdisk gaat het niet.ik zie maar een oplossing en dat is twee nieuwe harde schijven.
Als het ook in de bios zit heb ik het bij een nieuwe harde schijf ook.Ik kan wel formateren met de window's schijf maar dan pakt hij de boot sector niet.Ik kan ook geen nieuwe partitie maken met partitie manager. Wie weet raad bijvoor
baat hartelijk dank Jan

Je berichtje is nogal onduidelijik:confused: en wat heeft de fbi hiermee te maken:confused:
maar hier is wat je kunt doen: Schroef je computerkast open en haal de baterij van je moederbord er eens uit zo zijn alle instellingen gewist en heb je terug controle...
Hoe kan het formateren geblokkeerd zijn?
Geeft hij een foutmelding, zoja welke?

Veel succes
Nick:thumb:
 
Fbi

Ik heb een boot cd gemaakt met killdisk en helemaal geformat,daarna window's erop gezet en nieuwe partitie's gemaakt.battery eruit terug gezet en de originale bios revisie erop gezet en voila.Bedankt namens de meedenkers Jan
 
Laatst bewerkt:
:evil:
Alle twee mijn mijn computers zijn geblokkerd.
Mijn bios is omgeleid formateren is geblokkeerd booten van is geblokkeerd.
het zit in de opstartboot maar hoe krijg ik dat eruit.Met calydera gaat het niet met een,
demo killdisk gaat het niet.ik zie maar een oplossing en dat is twee nieuwe harde schijven.
Als het ook in de bios zit heb ik het bij een nieuwe harde schijf ook.Ik kan wel formateren met de window's schijf maar dan pakt hij de boot sector niet.Ik kan ook geen nieuwe partitie maken met partitie manager. Wie weet raad bijvoor
baat hartelijk dank Jan
Ik heb de boel nog eens onderzocht en het komt van,
DVDFAB hij heeft weer geprobeerd in te breken in mijn computer met een VALS LOGO
van WINDOW'S het komt van een trojan bijna onzichtbaar voor virus scanners nod kon er niet mee overweg kaspersky wel.Dit was het wel zo'n beetje Jan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan