Hi, normaal als een Nokia uit de winkel komt is de code 12345 dit is de standaardcode, uit jouw vraag maak ik op dat je deze beveiligings code hebt veranderd maar nu niet meer weet wat de code is.Aangezien ik vaak met Nokia Smartphone's werk heb ik een programma wat een code kan berekenen die de verloren of vergeten beveiligings code doet vervangen.Ik heb dan wel wat gegevens nodig zoals het model b.v Nokia 6600 of 6630 , en het IMEI nr. Deze IMEI nummer staat op je telefoon op een witte sticker ,wanneer je de batterij verwijderd is deze IMEI code zichtbaar, de IMEI code bestaat uit 15 cijfers en begint met 35.................
Is het nu wel duidelijk ?
p.s quote: Ben naar een Nokia Servicecentre geweest, die me wisten te vertellen dat het toestel idd simlockvrij is, maar ook dat er een beveiligingscode op het toestel gezet moet zijn.
Bleek dat ik de code wél wist, maar na drie keer foutief invoeren moet je 15 minuten wachten voor je het weer kunt proberen .........
Overigens kunnen ze de beveiliging bij een servicecentre wel opheffen, maar dat kost € 35,=