blokkeren muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Berichten
198
Wanneer ik mijn password intoets om op internet te gaan blokkeert mijn muis. Zodra ik het password heb ingetoetst kan ik niets meer doen. Het vreemde is dat ik via mijn dochter (wij hebben de pc gesplitst) wel op internet kan komen met hetzelfde password. Ook wanneertik gewoon op de pc werk gaat alles prima. Afgelopen week had ik hier ook al een keer last van toen ik na het updaten van McAfee de pc opnieuw opstartte, maar toen ging het spontaan over. Deze keer niet. Ik had in het opstartprogramma van msconfig wat dingen weggevinkt en de pc opnieuw opgestart. Omdat de muis toen blokkeerde heb ik de instellingen weer naar de oude situatie teruggebracht. Maar het probleem blijft. Heb Spybot en McAfee al laten controleren maar hier kwam niets uit. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik hier aan kan doen ? Ook opnieuw opstarten helpt niet meer.
 
Wat zegt apparaatbeheer?

Tip, in het configuratiescherm kan je in de muissectie aangeven dat je het numerieke keypad als muisbesturing wilt gebruiken. Handig in noodgevallen.
 
Bedankt voor je reactie. Ik zal dit zeker onthouden. Nadat ik via mijn dochter op internet was gekomen en het bij mijzelf weer probeerde ging het weer normaal. Ook nu geen problemen. Vreemde zaak. Ben altijd weer bang voor een virus. We worden nogal bestookt met virusmail. Gelukkig worden ze onderschept door MacAfee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan