blokkeren van systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rex.neggers

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
Het probleem met hetvastlopen van mijn PC is nog niet opgelost, als ik nu niet op internet ga en een schijfcontrole wens te doen in de veilig modus dan loopt het systeem nu ook vast , Daardoor kan ik ook Wndows niet verwijderen om dan misschien alles opnieuw te installeren. Nu zit ik nog erger in de puré, heb jij nog wat mogelijkheden om eens te proberen aub.
Groeten van Rex

Geplaatst door rex.neggers
Het probleem met hetvastlopen van mijn PC is nog niet opgelost, als ik nu niet op internet ga en een schijfcontrole wens te doen in de veilig modus dan loopt het systeem nu ook vast , Daardoor kan ik ook Wndows niet verwijderen om dan misschien alles opnieuw te installeren. Nu zit ik nog erger in de puré, heb jij nog wat mogelijkheden om eens te proberen aub.
Groeten van Rex
Heb je wel is windows opnieuw geinstalleerd? Dat gaat niet via windows zelf. Ik weet ook verder niet waar hij vast loopt, misschien kan je dat nog even vermelden. Omdat ik je andere topic niet heb meegelezen. Maar windows opnieuw installeren gebeurt voordat je bij windows komt.

Als je in de bios de cd op first boot zet kun je door middel van je windows cd formateren en opnieuw installeren.

blokkeren systeem

Hallo,
Dank voor uw zeer snelle reactie, ik moet het nog wat gewoon worden te werken met "helpmij" maar nu ondervindt ik reeds dat dit een goed service-systeem is, proficiat voor alle helpers en medewerkers.
Maar nu mijn probleem:
Mijn Pc sart gewoon op,ik doe mijn werk en moet op internet iets opzoeken en dan gebeurd het, ik kan mijn pijltje nogwel verplaatsen maar bij het aanklikken op een opdracht loopt alles vast, ik kan zelfs de PC niet meer afzetten en moet de stekker uittrekken, wanneer ik dan terug opstart krijg ik wel de melding "foutief afgesloten en de schijfcontrole start maar loopt na een tijd ook vast, ga ik nu naar veilig modus dan kan ik ook niet meer een schijfcontrole uitvoeren, het systeem loopt weer vast en de stekker moet uitgetrokken worden voor te kunnen stoppen, daarom dacht ik als nu Windows ME te verwijderen en dan terug te installeren.Maar ik kan het niet verwijderen omdat het syteem eerst een schijfcontrole wenst uit te voerenen dan loopt het weer vast Wat denkt U
Groeten van Rex

Dit Topic staat in de sectie Windows Xp terwijl je het over Windows ME hebt!

Bij Windows ME heb je daar een recovery cd of diskette bij gekregen?

Hallo,
Juist het gaat hier wel over windows XP op mijn tweede adres maar op mijn eerste adres gaat het over windows ME , ik begrijp de verwarring SORRY.ja toeval beide zitten met hetzelfde probleem.
Rex

Goed morgen,
Mijn probleem is niet opgelost, zijn er nog mogelijkheden aub.
Rex

Geplaatst door rex.neggers
Hallo,
Juist het gaat hier wel over windows XP op mijn tweede adres maar op mijn eerste adres gaat het over windows ME , ik begrijp de verwarring SORRY.ja toeval beide zitten met hetzelfde probleem.
Rex

Is dit wel toeval?
Heb je op beide een bepaald programma geinstalleerd.
gebruik je spywareprogramma's?

Ja, ik gebruiukte spywareprogrammas, maar deze zijn reeds verwijderd, ik heb zoveel mogelijk programmas reeds verwijderd om zoveel mogelijk oorzaken uit te sluiten, is dat misschien fout.
Dank U
Rex

En heb je dan ook de spyware verwijderd? Want dat gebeurd dus mooi niet bij het de-installeren van de programma's die het bij zich hebben

Hallo,
hoe kan ik dat nu zien dat ze verwijderd zijn de spyware, ik heb daar dan geen programma meer voor, ja u merkt het ik ben maar een leek in die zaken en toch wil ik het leren (ben 59 jaar)

Ik zit nu op mijn machine met ME morgen zal ik op mijn ander verblijf het voorstel uitvoeren op XP , dank en tot morgen. Als ik jullie allen eens met iets kan plezieren laat het dan ook maar weten, ik bewonder jullie geduld, proficiat.
Groeten van Rex

We houden gewoon vol en geven nooit op :D
We horen het morgen van je rex.
:thumb:

Hé,
Zoals beloofd op mijn systeem met XP is het mij gelukt een scan zowel op "adware" als op "spyware" uit te voeren en het resultaat bij spywarescan was 156 "infection" , maar nu kan ik die weer niet verwijderen, HELP maar we zijn op goede weg.
Groetjes van Rex.

heee rex
Doe het eens in een paar keer in bijv setjes van 10.
Aanvinken en dan verwijderen of in quarantaine en pc opnieuw opstarten en dan weer 10.
Ik hoor het nog.

Wat je ook nog kan proberen is de scan bij housecall daar kun je ook op spyware scannen.http://housecall.trendmicro.com/

:thumb:

Goede avond Maikel,
Goed ik zal het zo proberen, maar het is weer voor morgen ik zit weer op mijn ander adres, DankU
Rex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan