blokkeren van systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het blokkeren van het systeem is opgelost maar er is nu een ander probleem, het systeem werkt nu uiterst traag, mag ik nog eens om hulp vragen aub
Dank u,
Rex

Heb je via adaware alle spyware wel kunnen verwijderen?
Is ie nu ineens traag of was dit al?
Waarin is die traag opstarten,afsluiten,surfen enz.

Laatst bewerkt:
Hallo, Ik start gewoon op en alles loopt normaal, maar dan moet ik bv. Norton 2005 Antivirus activeren en alles wordt zeer traag blijkbaar is er wel een verbinding met het internet maar dan zeer traag, kan het mischien iets te maken hebben met de explorer, als dat zo is ik kan die niet meer als standardinstellingen instellen, ik gok maar hoor.
Dank U
Rex

Norton vergt veel van je pc,heeft het voorheen wel goed gedraaid met norton 2005?
Heb je mischien meer info over je pc hoeveel geheugen,processor?
Ik denk dat het ligt aan je systeem in combinatie met het zware programma van norton.

Dag Maikel,
Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn maar mijn norton 2004 werkte wel is deze dan zoveel lichter, nog iets Maikel het laden van norton 2005 is geen probleem het is wel het activeren omdat dat in verbinding moet gebeuren via internet norton 2004 kon men gewoon zelf activeren, nu ook het opvragen en downloaden van windows updates werkt niet meer en ik weet niet of het downlloaden nu in uitvoering is of niet er is niets zichtbaar op het scherm enkel staat er de melding bezig dowloaden maar ik zie dus niets en na een 30 tal mùinuten zet ik dan mijn PC maar manueel af om dan na het terug starten gewoon te kunnen werken en dat gaat dan ook allemaal, het is dus duidelijk een probleem met downloaden, weet gij misschien een oplossing, zou het mischien nodig zijn mijn explorer opnieuw te installeren maar hoe moet ik dat dan doen, ik gok maar hoor, e-mails kan ik gewoon ontvangen en verzenden
Ik werk nu op een andere PC hoor .
Dank u
Rex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan