blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Mijn virus-scanner Norton 2005 en Firewall blokkeren mpg-wmv en avi bestanden die ik met Outlook binnen krijg. Ik zie dat er een bstand aan een email vastzit maar kan hem niet openen. Er wordt gemeld dat deze bestanden waarschijnlijk geinfecteerd zijn...maar ik krijg ze o.a. van familieleden en collega's die ik nagevraagd heb of dat zo is maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ik kan deze bestanden ook niet opslaan en dan later aangeven.."openen met".
Wie heeft voor mij een oplossing want er zitten veel leuke filmpjes bij.

Mijn dank is groot.

:cool:

Click in outlook op extra opties en op tabblad beveiliging. Daar staat waarschijnlijk een vinkje dat aangeeft dat openen en opslaan van bestanden die mogelijk een virus bevatten niet toestaat. Als je dit weghaalt kan het wel. Zorg wel dat Norton AV up to date blijft!!!!!

Geplaatst door adnieuwenhuizen
Click in outlook op extra opties en op tabblad beveiliging. Daar staat waarschijnlijk een vinkje dat aangeeft dat openen en opslaan van bestanden die mogelijk een virus bevatten niet toestaat. Als je dit weghaalt kan het wel. Zorg wel dat Norton AV up to date blijft!!!!!

Jij hebt het nu over Outlook Express, de vraag gaat over Outlook ;)

Outlook

Mag ik de heren danken voor hun snelle reactie op mijn vraag. En bij deze wil ik melden dat het probleem is opgelost.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan