blokkering adobe flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterVermeersch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2013
ik wil een update van flash player downloaden maar hij blokkeert steeds.
(na bvb 50 % van het downloaden).
Zelfs als ik m'n virusscan uitschakel.
De draadloze internetaansluiting wordt dan ook geblokkeerd maar die kan ik dan wel herstellen.
Wat zou ik best doen ?
Systeem windows 7

Ik had enkele updates geleden eenzelfde probleem. Heb toen de Flasplayer verwijderd en na opnieuw opstarten de nieuwste versie gedownload en geinstalleerd. Daarna heb ik geen problemen meer gehad met de updates.

Laatst bewerkt:
Ik had enkele updates geleden eenzelfde probleem. Heb toen de Flasplayer verwijderd en na opnieuw opstarten de nieuwste versie gedownload en geinstalleerd. Daarna heb ik geen problemen meer gehad met de updates.
Net geprobeerd Ad maar het probleem doet zich nog steeds voor. Toch bedankt.

opgelost/merci

Ok, haal op de volgende pagina even de Installer(s) op voor de gebruikte browser(s), opslaan op een plek waar alle gebruikers het terug kunnen vinden zoals gedeelde documenten:

http://helpx.adobe.com/flash-player...ms-flash-player-windows.html#main-pars_header

Lees ook even de paragrafen eronder door.

Aanmelden als (een) Beheerder, RechterMuisKlik het installatiebestand, doe voor de zekerheid een virusscan, bij akkoord Eigenschappen, Deblokkeren, & meteen even de Digitale handtekening controleren (niet goed of niet aanwezig, weggooien & opnieuw ophalen).

Sluit alle browsers & andere toepassingen die van FlashPlayer gebruik maken, & probeer dan te installeren.

yes, merci !!
Alles werkt weer: zeer goede begeleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan